N42 Group zmienia się w hub komunikacyjny

Po 18 latach obecności na rynku N42 Group staje się hubem komunikacyjnym, tworząc cztery wyspecjalizowane działy - Public Relations, Creation, Media i Content. Agencja, która ma biura w Warszawie i Bydgoszczy, przeszła rebranding i rusza z ogólnopolską kampanią informacyjną.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
N42 Group zmienia się w hub komunikacyjny

- PR jest w naszym DNA, jednak nie może on istnieć bez działań marketingowych i odwrotnie. Transformacja jest odpowiedzią na dynamicznie zmieniający się świat biznesu i komunikacji, ewolucję od społeczeństwa informacyjnego do ery sztucznej inteligencji. Dlatego z dumą ogłaszamy, że jesteśmy hubem komunikacyjnym, oferującym kluczowe usługi dla biznesu, instytucji publicznych i organizacji pozarządowych – mówi Joanna Wilczek, prezeska i założycielka N42 Group.

W skład N42 Group wchodzą: agencja PR - N.PR, N.MEDIA - agencja specjalizująca się w planowaniu i zakupie mediów, N. CREATION - odpowiada za procesy kreatywne oraz N.CONTENT&SOCIAL MEDIA - agencja specjalizująca się w dziedzinie contentu.

- Naszą misją jest zapewnienie wysokiej jakości usług wraz z powtarzalnością tej jakości i koordynacja wszystkich działań na rzecz klientów z jednego miejsca, czyli N42 Group – mówi Grzegorz Wilczek, COO N42 Group.

Rusza kampania informacyjna

N42 Group rusza z kampanią informacyjną, w której zaprezentuje nową tożsamość i szerokie możliwości świadczenia usług, wraz z odświeżoną identyfikacją wizualną marki. Zarząd spółki podkreśla, że zmiany są niezbędne, by przyspieszyć rozwój, zwiększyć skalę biznesu i dostosować organizację do dynamicznie zmieniającego się globalnego rynku usług komunikacyjnych. Klientami agencji są firmy z branży budowlanej, w tym w sektorze materiałów wykończeniowych, a także deweloperskiej, IT, FMCG, automotive i rolno-spożywczej.

- W 2006 roku, gdy rozpoczynałam działalność w niewielkim biurze w rodzinnym mieście, miałam jasno sprecyzowaną wizję: stworzyć agencję komunikacyjną, która będzie wyznaczać nowe standardy. 18 lat temu nikt nie wiedział, czym jest public relations, a słowo agencja wywoływało dwuznaczne skojarzenia. Zorganizowaliśmy konferencję komunikacji dla kadry zarządzającej i tak pozyskaliśmy pierwszych klientów. Przez lata sukcesywnie rozwijaliśmy naszą ofertę, odpowiadając na rosnące potrzeby klientów i zmieniający się rynek. Teraz przed nami nowy rozdział. Kiedy działamy, angażujemy się na 100 procent, wkładając w to całe serce, inaczej nie miałoby to sensu – dodaje Joanna Wilczek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela