Na Stadionie Narodowym zapłacimy kartami zbliżeniowymi BRE Banku

BRE Bank będzie dostarczał i obsługiwał karty przedpłacone na Stadionie Narodowym w Warszawie. Karty z wizerunkiem stadionu oraz logotypem mBanku posłużą do dokonywania  płatności zbliżeniowych podczas wydarzeń sportowych, w tym meczów EURO 2012. Można je będzie także doładowywać i używać do bieżących płatności.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Karty typu „pre-paid” przygotowane przez BRE Bank będą dystrybuowane na terenie stadionu i mają stanowić docelowo główny środek płatniczy tak, aby zminimalizować obrót gotówkowy, a także maksymalnie przyspieszyć obsługę każdego klienta. – Wykorzystanie karty zbliżeniowej to duża oszczędność czasu podczas imprez masowych. – mówi Dariusz Nalepa, dyrektor departamentu bankowości transakcyjnej BRE Banku – Sprzedawca nie zajmuje się wydawaniem reszty, płatność zbliżeniowa do kwoty 50 złotych dokonywana jest bez konieczności podawania PIN-u, trwa więc znacznie krócej, niż ta z użyciem tradycyjnej karty – dodaje.

Osoby, które nie będą posiadały przy sobie żadnej karty, będą mogły kupić na Stadionie Narodowym kartę przedpłaconą, doładowaną kwotą 50 zł, bez żadnej dodatkowej opłaty, a więc za równowartość środków zgromadzonych na karcie. Karty, które będą sprzedawane na Stadionie Narodowym będzie można doładowywać i wykorzystywać  również do innych bieżących płatności.

- Przedpłacona karta zbliżeniowa z wizerunkiem Stadionu Narodowego to nie tylko praktyczne narzędzie do codziennych płatności. To także ciekawa pamiątka z wizyty na meczu, czy innym wydarzeniu, które będzie odbywało się na stadionie – zaznacza Dariusz Nalepa. – Obsługę kartową na Narodowym traktujemy przede wszystkim jako prestiżowy projekt, a nie przedsięwzięcie komercyjne. – dodaje.

Karty „pre-paid” stają się coraz bardziej popularnym środkiem płatniczym. Już pod koniec ubiegłego roku BRE Bank wydał ich ponad 100 tys. Korzystają z nich nie tylko klienci indywidualni, ale coraz częściej firmy. Bank w ponad 100 przypadkach przygotowywał dla klientów nie tylko koncepcję działania produktu, ale również indywidualny wizerunek karty, tak jak to ma miejsce w przypadku kart, które będą dystrybuowane na Stadionie Narodowym.

Uniwersalność kart przedpłaconych sprawia, że możliwości ich zastosowania są niemal nieograniczone. Od kart miejskich, przez karty kibica, po karty w programach lojalnościowych dla klientów i pracowników. Dobrym przykładem może być karta kibica wprowadzona w Koronie Kielce i Pogoni Szczecin. Karta służy tam jako identyfikator, który zgodnie z polskim prawem musi posiadać każdy kibic. Jednak jej użytkownik może także doładować kartę pieniędzmi i kupować za jej pomocą np. klubowe pamiątki. Chip karty daje także dodatkowe możliwości. Niektóre miasta w Polsce już wprowadzają karty miejskie oparte na prepaidach, kolejną możliwością jest rozszerzenie karty kibica o funkcję kodowania samych biletów na karcie. BRE Bank realizuje taki projekt w Krakowie,  rozpoczął także jego wdrażanie na Śląsku.

Uruchomiony w 2000 roku mBank jest dziś największym bankiem wirtualnym oraz trzecim największym bankiem detalicznym w Polsce, obsługującym blisko 2,8 mln klientów. Od lat marka mBanku pozostaje synonimem bankowości elektronicznej. W niezależnych badaniach i plebiscytach mBank regularnie zdobywa tytuł banku najchętniej polecanego przez klientów w Polsce. W roku 2011 został ogłoszony najbardziej przyjaznym bankiem internetowym w prestiżowym plebiscycie „Przyjazny Bank Newsweeka”. Otrzymał też tytuł „Złotego Banku2011” w plebiscycie „Złoty Bankier”.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji