Najlepsi i najgorsi reklamodawcy według PTC

Stowarzyszenie Parents Television Council (PTC) uznało firmęCoca-Cola za najlepszego telewizyjnego reklamodawcę.

km
km
Udostępnij artykuł:

PTC co roku opracowuje raport, w którym zamieszcza rankingreklamodawców oparty na tym jak często sponsorują oni rodzinneprogramy telewizyjne w porównaniu do programów zawierających treściseksualne, przemoc czy profanację - informuje serwis TVWeek.

Za Coca-Colą na liście dziesięciu najlepszych reklamodawcówznalazły się kolejno: Clorox, Century 21 Real Estate, H&RBlock, Ferrero, CVS Caremark, Whirlpool, Hershey, State Farm orazHewlett-Packard. W ubiegłym roku na czele rankingu była firmaProcter & Gamble, podczas gdy Coca-Cola zajmowała dziewiątąpozycję.

Tymczasem za najgorszego reklamodawcę PTC uznało firmę GeneralMotors, która w zeszłym roku była tutaj na drugim miejscu. Za GMuplasowały się: Nissan, L'Oreal USA, Pepsi-Cola, GlaxoSmithKline,Reckitt Benckiser, Target, Kohl's, Verizon Communications orazToyota (ubiegłoroczny numer 1).

źródło: TVWeek

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela