Najwięcej reklam nie w Polsacie. Na czele TVN

Telewizja TVN wyemitowała w ciągu trzech kwartałów br. najwięcej spotów reklamowych spośród czterech głównych nadawców telewizyjnych. Na jej antenie reklamowało się też najwięcej marek – wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Najwięcej reklam nie w Polsacie. Na czele TVN
TVN z największą liczbą reklam

Z danych Nielsen Audience Measurement Group, do których dotarły Wirtualnemedia.pl wynika, że w okresie od stycznia do września br. najwięcej reklam wyemitowano w TVN. Drugi pod tym względem był Polsat, a dalej: TVP2 i TVP1.

TVN liderem w reklamach

W omawianym okresie w TVN pokazano 332 662 reklam (spotów, billboardów sponsorskich, reklam DAI). To 16 288 więcej niż w tym samym okresie 2024 roku. W stacji reklamowało się 1065 marek - 45 mniej niż przed rokiem.

Polsat wyemitował w tym czasie 248 049 reklam. To 4 486 mniej niż rok wcześniej. W tej stacji w tym roku reklamowały się łącznie 864 brandy - 8 mniej niż przed rokiem.

W TVP2 ukazało się 207 186 spotów. To 7 525 mniej niż rok wcześniej. Na antenie tej stacji reklamowało się 1000 marek, czyli 18 więcej niż rok temu.

Z kolei w TVP1 wyemitowano 182 668 reklam, czyli 6 413 mniej niż przed rokiem. Aktywnych reklamowo było 985 marek - 17 więcej niż rok wcześniej.

Lidl numerem 1 we wszystkich stacjach

Najwięcej reklam w TVN pokazał Lidl - 6 225. Po ponad 5 tys. spotów pochodziło m.in. od: Media Expert (5 130), marki Plus (5 292), T-mobile (5 186) czy Żabki (5 301).

3 704 reklamy wyemitował Kaufland, a 3 050 - Agata meble.

W Polsacie najaktywniejszą reklamowo marką też był Lidl - stacja pokazała 9 026 jej reklam. Po ponad 5 tys. spotów wyemitowały m. in. Żabka (5 113) i Media Expert (5 113).

Biedronka zleciała emisję 4 108 reklam, Kaufland - 3 928, Leroy Merlin - 3 456.

W TVP2 bloki reklamowe też należały do Lidla - ta sieć dyskontów na tej antenie pokazała 11 035 reklam.

9 929 spoty pochodziły od Media Expert, 8 372 - od Carrefoura, 3 848 - od Nurofenu, 2 819 od Rossmana, a 2 247 - od L'Oreal.

Lidl był najaktywniejszy reklamowo także w TVP1 - wyemitowano 8 365 reklam tej sieci dyskontów.

7 621 spotów pokazał Carrefour, 5 529 - od Media Expert, 2 527 - od marki Nurofen, a 2 052 - od Kauflandu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa