Z danych Nielsen Audience Measurement Group, do których dotarły Wirtualnemedia.pl wynika, że w okresie od stycznia do września br. najwięcej reklam wyemitowano w TVN. Drugi pod tym względem był Polsat, a dalej: TVP2 i TVP1.
TVN liderem w reklamach
W omawianym okresie w TVN pokazano 332 662 reklam (spotów, billboardów sponsorskich, reklam DAI). To 16 288 więcej niż w tym samym okresie 2024 roku. W stacji reklamowało się 1065 marek - 45 mniej niż przed rokiem.
Polsat wyemitował w tym czasie 248 049 reklam. To 4 486 mniej niż rok wcześniej. W tej stacji w tym roku reklamowały się łącznie 864 brandy - 8 mniej niż przed rokiem.
W TVP2 ukazało się 207 186 spotów. To 7 525 mniej niż rok wcześniej. Na antenie tej stacji reklamowało się 1000 marek, czyli 18 więcej niż rok temu.
Z kolei w TVP1 wyemitowano 182 668 reklam, czyli 6 413 mniej niż przed rokiem. Aktywnych reklamowo było 985 marek - 17 więcej niż rok wcześniej.

Lidl numerem 1 we wszystkich stacjach
Najwięcej reklam w TVN pokazał Lidl - 6 225. Po ponad 5 tys. spotów pochodziło m.in. od: Media Expert (5 130), marki Plus (5 292), T-mobile (5 186) czy Żabki (5 301).
3 704 reklamy wyemitował Kaufland, a 3 050 - Agata meble.
W Polsacie najaktywniejszą reklamowo marką też był Lidl - stacja pokazała 9 026 jej reklam. Po ponad 5 tys. spotów wyemitowały m. in. Żabka (5 113) i Media Expert (5 113).

Biedronka zleciała emisję 4 108 reklam, Kaufland - 3 928, Leroy Merlin - 3 456.
W TVP2 bloki reklamowe też należały do Lidla - ta sieć dyskontów na tej antenie pokazała 11 035 reklam.
9 929 spoty pochodziły od Media Expert, 8 372 - od Carrefoura, 3 848 - od Nurofenu, 2 819 od Rossmana, a 2 247 - od L'Oreal.
Lidl był najaktywniejszy reklamowo także w TVP1 - wyemitowano 8 365 reklam tej sieci dyskontów.
7 621 spotów pokazał Carrefour, 5 529 - od Media Expert, 2 527 - od marki Nurofen, a 2 052 - od Kauflandu.










