NetAffiliation wprowadza ofertę Mobile

Współcześnie zwiększona mobilność społeczeństwa staje się coraz większym wyzwaniem dla reklamodawców. W odpowiedzi na te zmiany platforma afiliacyjna NetAffiliation stworzyła ofertę Mobile, dzięki której rozwiązania firmy będą dostępne również na urządzeniach przenośnych.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Jak wyjaśnia Michał Sołtys, Country Manager Poland w NetAffliation, decyzja o wprowadzeniu oferty z dziedziny m-commerce wynika z potrzeby zapewniania klientom rozwiązań technologicznych dostosowanych do szybkiego rozwoju rynku urządzeń mobilnych.

-

Oferta Mobile pozwala na umieszczenie kampanii reklamowej na witrynach i aplikacjach mobilnych należących do sieci partnerów NetAffiliation

– mówi Michał Sołtys. W celu jak najlepszej optymalizacji kampanii platforma dostarcza specjalne formaty banerów dopasowane do strony docelowej urządzeń mobilnych. -

Aby zagwarantować jak najwyższą jakość obsługi, zapewniamy również pełną pomoc techniczną oraz dedykowanego specjalistę do zarządzania kampanią mobile

- dodaje.

W ramach oferty platforma proponuje: udostępnienie specjalnych formatów banerów, integrację kodu trackingowego na stronie reklamodawcy oraz stworzenie bezpiecznego sposobu pozyskiwania i deduplikacji danych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"