PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Oglądalność telewizji poza domem w panelu Nielsena
Oglądalność telewizji poza domem w panelu Nielsena
Nielsen przedstawia rozwiązanie do pomiaru mediów bez plików cookie
Nielsen przedstawia rozwiązanie do pomiaru mediów bez plików cookie
W badaniu KRRiT finał Euro 2020 śledziło 10,26 mln widzów, o 3,25 mln więcej niż według Nielsena
Nielsen wprowadza The Gauge. Będzie liczył oglądalność platform streamingowych
Nielsen wprowadza The Gauge. Będzie liczył oglądalność platform streamingowych
Nielsen wprowadza metadane Gracenote na polski rynek
Nielsen wprowadza metadane Gracenote na polski rynek
Nielsen oferuje usługę “Predictive ROI” także dla mniejszych marek FMCG
Nielsen oferuje usługę “Predictive ROI” także dla mniejszych marek FMCG
Nielsen Market Lift - nowe narzędzie weryfikujące inwestycje reklamowe
Nielsen Market Lift - nowe narzędzie weryfikujące inwestycje reklamowe
Joanna Pełeszok za Karolinę Zajdel-Pawlak w zarządzie AGB Nielsen Media Research
Joanna Pełeszok za Karolinę Zajdel-Pawlak w zarządzie AGB Nielsen Media Research
Nielsen: Co czwarte gospodarstwo w Polsce korzysta z płatnych treści streamingowych
Nielsen: Co czwarte gospodarstwo w Polsce korzysta z płatnych treści streamingowych
Seriale Netfliksa rządzą w streamigu w USA. "Cobra Kai" wyprzedziła w oglądalności "Bridgertonów"
Seriale Netfliksa rządzą w streamigu w USA. "Cobra Kai" wyprzedziła w oglądalności "Bridgertonów"
Telewizja Polska zapłaci Nielsenowi 12,3 mln zł za badanie oglądalności
Marketerzy w czasie Covid-19 przerzucają budżety do digitalu. Do łask wróciły gazetki promocyjne
Farmacja liderem reklamy telewizyjnej. W górę sektor sprzedażowy, mocno w dół finansowy i motoryzacyjny (TOP20)
Farmacja liderem reklamy telewizyjnej. W górę sektor sprzedażowy, mocno w dół finansowy i motoryzacyjny (TOP20)
Jamie Moldafsky globalną szefową marketingu i komunikacji w Nielsenie
Nielsen: oglądalność Polsat News, TVN24 i TVP Info w tym roku wzrosła o 36 proc.
Nielsen sprzedał Global Connect za 2,7 mld dolarów
Nielsen sprzedał Global Connect za 2,7 mld dolarów
Nielsen nie widzi zagrożenia w jednoźródłowym badaniu Gemius/PBI
Nielsen nie widzi zagrożenia w jednoźródłowym badaniu Gemius/PBI
Rynek produktów wege wart już 441 ml zł
Polacy oglądają wideo średnio 4,5 godz. dziennie. Pół godziny w sieci, coraz częściej na Tik Toku
Polacy oglądają wideo średnio 4,5 godz. dziennie. Pół godziny w sieci, coraz częściej na Tik Toku
Nielsen będzie mierzyć oglądalność wideo w internecie, pierwsze dane w październiku
Nielsen będzie mierzyć oglądalność wideo w internecie, pierwsze dane w październiku
"The Umbrella Academy " hitem streamingu w USA
"The Umbrella Academy " hitem streamingu w USA
Nielsen wznowił prace nad powiększeniem panelu do 3,5 tys. gospodarstw. Coraz bliżej pomiar tv i internetu
Najbardziej boimy się o pracę i zdrowie
Najbardziej boimy się o pracę i zdrowie
TVP zakończyła współpracę z firmą Sadren ws. audytu badania oglądalności Nielsena
TVP zakończyła współpracę z firmą Sadren ws. audytu badania oglądalności Nielsena
Nielsen zwolni na świecie 3,5 tys. osób. "Zmiany nie obejmą Polski"
Nielsen zwolni na świecie 3,5 tys. osób. "Zmiany nie obejmą Polski"
Nielsen: najbardziej innowacyjnymi produktami roku nowości Soplicy, Somersby i Jacobs
Nielsen: najbardziej innowacyjnymi produktami roku nowości Soplicy, Somersby i Jacobs
W czasie pandemii spadła sprzedaż papierosów i alkoholu
Nielsen nie narusza ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów, prowadząc własne badania
Zakupowy rollercoaster w czasach Covid-19. Co Polacy kupowali na potęgę, z czego rezygnowali
Gwałtownie spadła sprzedaż kosmetyków do makijażu
Nielsen powiększy panel telemetryczny, ale z opóźnieniem. Na początek o 540 gospodarstw
Nie planujemy zakupów na grilla, kupujemy typowo zimowe produkty
Nie planujemy zakupów na grilla, kupujemy typowo zimowe produkty