PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Nielsen zostanie sprzedany za 16 mld dolarów
Nielsen zostanie sprzedany za 16 mld dolarów
Oglądalność Oscarów odbiła od dna. 15,36 mln widzów gali
Oglądalność Oscarów odbiła od dna. 15,36 mln widzów gali
NBCUniversal z nowym partnerami pomiarowymi. Alternatywa dla Nielsena
Nielsen nie na sprzedaż. Za niska cena i opór udziałowca
Nielsen nie na sprzedaż. Za niska cena i opór udziałowca
Allen Media Group pozywa Nielsena za "oszustwa i ukrywanie"
Duże zainteresowanie HBO Max w Polsce. Abonenci krytykują serwis za braki w ofercie i problemy techniczne
Duże zainteresowanie HBO Max w Polsce. Abonenci krytykują serwis za braki w ofercie i problemy techniczne
Gemius zleci audyt danych Viewing OOH, a MOC TV - ich fuzji z danymi Nielsena
Jedno badanie mediów akceptowane przez wszystkich? Pery: Nie wiem czy rynek tego chce
Jedno badanie mediów akceptowane przez wszystkich? Pery: Nie wiem czy rynek tego chce
Krajowy Instytut Mediów pogodzi nadawców telewizyjnych? „Chcemy być integratorem pomiarów”
Krajowy Instytut Mediów pogodzi nadawców telewizyjnych? „Chcemy być integratorem pomiarów”
Nielsen z nowym wskaźnikiem oglądalności: udziały stacji tylko w telewizji linearnej
Nielsen z nowym wskaźnikiem oglądalności: udziały stacji tylko w telewizji linearnej
Błędy w badaniu Out of Home Nielsena uderzają w stacje telewizyjne. 350 mln dol. strat
Audyt danych Gemiusa o oglądalności tv poza domem będzie kosztował 350 tys. zł, przeprowadzi go CESP
Podsumowanie 2021 roku w branży badawczej, trendy na 2022 rok
Podsumowanie 2021 roku w branży badawczej, trendy na 2022 rok
48 proc. telewizorów w Polsce posiada dostęp do internetu, 21 proc. gospodarstw domowych wykorzystuje odbiornik do oglądania VOD
Kurski: „Sylwester Marzeń” symbolem rozwoju TVP, na sylwestrze Polsatu garstka widzów, sylwestry TVN jak apel poległych
Kurski: „Sylwester Marzeń” symbolem rozwoju TVP, na sylwestrze Polsatu garstka widzów, sylwestry TVN jak apel poległych
Monika Ćwikła w zarządzie AGB Nielsen Media Research
Monika Ćwikła w zarządzie AGB Nielsen Media Research
Jacek Kurski kontra Nielsen. "System badań oglądalności kompletnie się spatologizował, straciłem cierpliwość"
Jacek Kurski kontra Nielsen. "System badań oglądalności kompletnie się spatologizował, straciłem cierpliwość"
Nielsen ujawnił zaniżanie widowni telewizyjnej poza domem
Nielsen chce prawie 8 mln zł za półroczne dostarczanie danych dla TVP
Polsat zgodził się na audyt fuzji danych Nielsena i Gemiusa. Co dalej z MOC TV?
TVP ruszyła z przetargiem na zakup danych telemetrycznych
Szef KRRiT i posłanka Lichocka krytykują badanie słuchalności radia. Dane z nowego pomiarów mediów dostępne w połowie 2022 r.
Od stycznia większy panel Nielsena. „Zmiana ważna tylko dla niszowych nadawców”
Od stycznia większy panel Nielsena. „Zmiana ważna tylko dla niszowych nadawców”
Polsat nie chce audytu fuzji danych Nielsena z Gemiusem. "Nadawcy zaakceptowali to badanie"
Państwowe spółki na reklamy w Polsacie wydały więcej niż w TVP, tylko 250 tys. zł dla TVN
Państwowe spółki na reklamy w Polsacie wydały więcej niż w TVP, tylko 250 tys. zł dla TVN
Nielsen wprowadza pakiet mierzący platformy streamingowe
Nielsen wprowadza pakiet mierzący platformy streamingowe
Jacek Furman, prezes Aflofarmu: Włączenie danych o oglądalności tv poza domem to bezpardonowa podwyżka
Magdalena Piwkowska po 13 latach odchodzi z Nielsena
Magdalena Piwkowska po 13 latach odchodzi z Nielsena
Przychody Nielsena wzrosły w 2020 roku o 13,3 proc.
Agencje apelują do Polsat Media o przesunięcie wdrożenia nowej waluty rozliczeniowej kampanii
Patrycja Herbowska head of analytics practice w Kantarze
Patrycja Herbowska head of analytics practice w Kantarze
Polsat Media doliczy reklamodawcom widownię telewizyjną poza domem. TVN to analizuje, domy mediowe zaskoczone