Niższe ceny w wydaniu sieciowym 'Echo Miasta'

Od 1 czerwca 2007 r. 'Echo Miasta' wprowadza nowe, niższe ceny modułów w wydaniach sieciowych gazety.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Zmianie ulegają ceny modułów na wszystkich stronach redakcyjnych w tym na stronie trzeciej, piątej i ostatniej. W porównaniu z poprzednim cennikiem reklama na tych stronach będzie tańsza o 25%. Nowe ceny obejmują zarówno wydanie poniedziałkowe jak i wydanie czwartkowe.

- „Echo Miasta” cały czas wychodzi na przeciw oczekiwaniom swoich klientów. Ostatnio udostępniliśmy nową powierzchnię reklamową w postaci „Box-winiety”, rozszerzyliśmy kolportaż o euroskrzynki i dystrybucję branżową, stworzyliśmy możliwość umieszczania ogłoszeń drobnych w internecie. Cały czas dynamicznie się rozwijamy i kreatywnie podchodzimy do naszej oferty sprzedażowej. Liczymy również na dobrą współpracę z domami mediowymi, które mogą pomóc nam przedstawić „Echo Miasta” jako skuteczny i elastyczny nośnik reklamowy  – mówi Krzysztof Chomaniuk dyrektor ds. klientów strategicznych.

„Echo Miasta” udostępnia swoim klientom 7 własnych Biur Obsługi Klienta oraz 67 punktów pośredniczących w przyjmowaniu zleceń w całej Polsce. Oprócz standardowych formatów reklam oraz ogłoszeń drobnych, gazeta realizuje niestandardowe formaty przekazu na życzenie reklamodawców, a także usługi dodatkowe jak: inserty, sampling, wizualizacja kolportera.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu