Nocna regeneracja z Blend-a-med

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

16 sierpnia w związku z wejściem na rynek nowej pasty do zębów ,,Blend-a-med Complete 7 NIGHT" ruszył ogólnopolski program badania stanu jamy ustnej ,,Nocna Regeneracja z Blend-a-med".

W hipermarketach na terenie całej Polski przygotowano przenośne gabinety dentystyczne, w których za pomocą specjalnej kamery pacjenci będą mogli bezpłatnie zbadać swoje zęby. Twórcą aplikacji wykorzystywanej do badań przez dentystów jest Agencja Interaktywna HYPERmedia.

Akcja edukacyjna organizowana jest przez  Instytut Blend-a-med we współpracy z Polskim Towarzystwem Stomatologicznym (PTS) i Fundacją Promocji Zdrowia Jamy Ustnej (FPZJU). Jej celem jest edukacja w zakresie nocnej regeneracji jamy ustnej, jako podstawy skutecznej profilaktyki przeciwpróchniczej.

W każdym z gabinetów dentysta będzie mógł za pomocą mikrokamery podłączonej do  komputera pokazać i ocenić badanym stan ich zębów i dziąseł. Po badaniu  pacjenci otrzymają wydruk obrazujący stan ich jamy ustnej. Do wydruku dołączona ulotka informującą o roli nocy w higienie zębów i dziąseł oraz regenerujących właściwościach pasty Blend-a-med Complete 7 NIGHT. Wydruk może być pomocny przy stawianiu diagnozy i późniejszym leczeniu.

Agencja Interaktywna HYPERmedia przygotowała również program dla kiosków multimedialnych. Pozwala on pacjentom, za pomocą ekranów dotykowych (touch screen) przejść test sprawdzający ich codzienne praktyki w zakresie higieny jamy ustnej.  Każda osoba po jego wykonaniu  otrzyma wskazówki, co powinna poprawić, żeby mieć zdrowsze zęby.

 "Program "Nocna Regeneracja z Blend-a-med", to kampania BTL, której głównym zadaniem jest zwiększenie świadomości Polaków na temat potrzeby specjalnej, nocnej pielęgnacji zębów i dziąseł. Program umożliwia, ze względu na swoją skalę, zebranie informacji dotyczących stanu jamy ustnej Polaków.

Program "Nocna Regeneracja z Blend-a-med" to kolejny tego typu projekt Instytutu Blend-a-med wdrożony przy współpracy z Agencją Interaktywną HYPERmedia. W marcu tego roku z powodzeniem przeprowadzono także "Program Pro-mineralizacji Szkliwa".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"