Nordea Bank reklamuje pakiet medyczny z kontem Nordea Spektrum (wideo)

Ruszyła kampania Nordea Bank Polska reklamująca konto osobiste Nordea Spektrum z pakietem medycznym. Akcję przygotowały firmy Hand Made, Papaya Films, MPG i Media Contacts.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Prowadzona od 21 stycznia kampania reklamowa Nordea Bank Polska podkreśla, że w ramach konta osobistego Nordea Spektrum oprócz darmowego prowadzenia rachunku, wypłat bez prowizji ze wszystkich bankomatów w Polsce i bezpłatnych przelewów internetowych można również korzystać z pakietu prywatnej opieki medycznej Nordea Zdrowie. Ponadto osoby, które teraz wykupią tę ofertę, przez pierwsze 3 miesiące nie będą płacić za usługi medyczne. Przekaz reklamowy pod hasłem „Nordea Zdrowie – Recepta na dobre konto” nawiązuje do poczucia bezpieczeństwa i wygody. W spocie występuje Tony Hyyryläinen, od wielu lat ambasador reklamowy Nordea Banku. Kampania jest skierowana do zainteresowanych nowoczesnymi usługami bankowymi ludzi z miast powyżej 100 tys. mieszkańców. Akcja obejmuje telewizję (stacje ogólnopolskie, kanały tematyczne TVN, stacje z pakietu At Media i pakietu platformy N), prasę (ogólnopolskie dzienniki i tygodniki), internet (m.in. gazeta.pl, onet.pl, totalmoney.pl, wp.pl, e-mailingi, serwis zdrowie.nordea.pl) oraz oddziały Nordea Banku (reklamy na witrynach zewnętrznych, ekspozytory winylowe, plakaty i ulotki). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Hand Made, spoty zrealizował dom produkcyjny Papaya Films, a zakupem mediów zajął się dom mediowy MPG. Natomiast za działania w internecie – w tym planowanie i zakup mediów – odpowiada dom mediowy Media Contacts.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą