Nordea Hit w reklamie

Wysokie oprocentowanie 3-miesięcznej lokaty to podstawowy przekaz kampanii reklamowej nowego produktu Nordea Bank Polska - Nordea Hit.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

W pierwszych dniach listopada Nordea Bank Polska rozpoczął kilkutygodniową kampanię reklamową wprowadzonej niedawno do oferty lokaty Nordea Hit - połączenia wysokooprocentowanej lokaty z funduszami inwestycyjnymi. Oprocentowanie 3-miesięcznej lokaty może osiągnąć 15 proc. i jest uzależnione od wysokości inwestycji w fundusze.

Kampania prowadzona jest głównie w "Gazecie Wyborczej" i "Rzeczpospolitej", a także w wybranych tytułach o zasięgu regionalnym. Wykorzystane zostaną ogłoszenia prasowe oraz inserty. Kampania będzie też wspierana w Internecie, w formie reklamy banerowej oraz e-mailingu.

Koncepcja kampanii jest dziełem wspólnym Departamentu Marketingu i Komunikacji banku Nordea oraz agencji Mediafocus. Kreacja wykorzystuje uproszczoną linię stylistyczną, z powodzeniem stosowaną podczas kampanii produktowych Nordea Profit Plus czy rachunku eFirma. Planowaniem mediów zajęła się warszawska Media Planning Group.

- Zdecydowaliśmy się na wybór techniki reklamowej generującej bezpośredni kontakt potencjalnego klienta z bankiem - mówi Sławomir Ronkowski, dyrektor Departamentu Marketingu i Komunikacji Nordea Bank Polska. - Jesień i tygodnie przedświąteczne to okres dużego nagromadzenia reklam bankowych w prasie, dlatego kładziemy nacisk na prostotę przekazu: pokazujemy wysokie oprocentowanie, czyli najważniejszy dla klienta atrybut korzyści w tej kategorii produktu i podpowiadamy, jak najszybciej skontaktować się z bankiem.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online