Nordea partnerem Gdyni

Nordea Bank Polska jest partnerem kampanii promocyjnej Gdyni

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Nordea Bank Polska jest partnerem kampanii promocyjnej Gdyni oraz Międzynarodowego Forum Inwestycyjnego realizowanych w tym roku przez władze miasta pod hasłem "Gdynia - otwarte miasto dla otwartych ludzi"

Bank Nordea towarzyszy działaniom promocyjnym Gdyni już po raz czwarty, a więc od pierwszej edycji kampanii oraz forum, które odbyły się w 2001 roku.

- Zaangażowanie Nordea Bank Polska w strategiczne działania miasta mające na celu jego stały rozwój społeczno-gospodarczy jest wyrazem poparcia i uznania naszego banku dla wysiłku podejmowanego przez władze Gdyni na rzecz pozyskania nowych inwestorów, którzy sprzyjają aktywizacji gospodarki miasta i regionu - mówi Elżbieta Subotowicz, Dyrektor Departamentu Sektora Publicznego i Projektów Finansowych w Nordea Bank Polska S.A. - Prezydent Gdyni, pan Wojciech Szczurek, podkreśla, że Gdynia oferuje wszystko, co konieczne, by z sukcesem i poczuciem satysfakcji realizować najambitniejsze przedsięwzięcia: znakomite położenie - na skrzyżowaniu szlaków komunikacyjnych Europy, dobrze wykształcone, profesjonalne kadry, nowoczesną infrastrukturę, bogatą ofertę usług, atrakcyjne warunki rekreacji. To właśnie między innymi te atuty zadecydowały o pozostawieniu w Gdyni centrali Nordea Bank Polska. Nasza obecność tutaj jest więc niejako realnym dowodem na prawdziwość słów prezydenta miasta i mamy nadzieję, że w nasze ślady - inwestując w Gdyni - pójdą też inne firmy.

Nie bez znaczenia dla zarządu banku Nordea jest też fakt, iż Gdynia utrzymuje ścisłe związki z miastami skandynawskimi, między innymi w oparciu o zacieśnianie kontaktów gospodarczych między firmami po obu stronach Bałtyku. Wpisuje się w to strategia naszego banku, która zakłada wsparcie w Polsce przedsiębiorstw i inwestorów ze Skandynawii.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele