Nordea promuje oszczędzanie

Nordea Bank Polska rozpoczął kampanię informującą o promocji rachunku oszczędnościowego Nordea Progres.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

W kampanii wykorzystywane są głównie instrumenty reklamy internetowej - e-mailing oraz biuletyn elektroniczny. Komunikat dotrze do właścicieli darmowych skrzynek pocztowych zarejestrowanych w największych portalach. Będzie też zamieszczony w biuletynach elektronicznych wysyłanych do osób zainteresowanych gospodarką i ofertą banków.

Do promocji wykorzystany został również serwis internetowy banku. Za kreację przekazu odpowiada trójmiejska firma Engine. Zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaContacts.

W kampanii postawiono na przekaz dotyczący swobodnego dysponowania środkami ulokowanymi na wysoko oprocentowanym rachunku bez utraty odsetek. W promocyjnej ofercie od 1 sierpnia do 15 września br. wszystkie wypłaty środków z Nordea Progres zwolnione będą z prowizji. Po zakończeniu promocji pierwsza wypłata w miesiącu będzie gratis.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+