Nowa forma reklamy internetowej

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Z początkiem czerwca sieć reklamowa Ad.net wprowadziła do swojej oferty nową formę reklamy - Surround Ad. Jest to połączenie ekspozycji dwóch, często wykorzystywanych form reklamy w polskim Internecie: banera i skyscrapera.

Efektywność Surround Ad jako formy reklamy opiera się na kilku elementach:

Jednoczesnej ekspozycji banera i skycrapera reklamujących jeden produkt

Wyłączności dla reklamującego się w ten sposób klienta (żadna inna forma reklamowa nie pojawia się na stronie podczas ekspozycji Surround Ad)

Możliwościach kreacyjnych - połączenia grafiki w pionie i poziomie

Korzyści dla reklamodawcy:

Duża powierzchnia reklamowa do wykorzystania

Większe możliwości kreacyjnie niż przy wykorzystaniu standardowych formach banerowych

Wyłączność na stronie

Niska cena (w stosunku do ceny np. samego skyscrapera)

Specyfikacja techniczna Surround Ad:

baner 468x60 pikseli (do 15 kB) + skyscraper 120x600 lub 160x600 pikseli (do 25 kB) Billboard 750x100 pikseli (do 20 kB) + skyscraper 120x600 lub 160x600 pikseli (do 25 kB).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu