Z początkiem czerwca sieć reklamowa Ad.net wprowadziła do swojej oferty nową formę reklamy - Surround Ad. Jest to połączenie ekspozycji dwóch, często wykorzystywanych form reklamy w polskim Internecie: banera i skyscrapera.
Efektywność Surround Ad jako formy reklamy opiera się na kilku elementach:
Jednoczesnej ekspozycji banera i skycrapera reklamujących jeden produkt
Wyłączności dla reklamującego się w ten sposób klienta (żadna inna forma reklamowa nie pojawia się na stronie podczas ekspozycji Surround Ad)
Możliwościach kreacyjnych - połączenia grafiki w pionie i poziomie
Korzyści dla reklamodawcy:
Duża powierzchnia reklamowa do wykorzystania
Większe możliwości kreacyjnie niż przy wykorzystaniu standardowych formach banerowych
Wyłączność na stronie
Niska cena (w stosunku do ceny np. samego skyscrapera)

Specyfikacja techniczna Surround Ad:
baner 468x60 pikseli (do 15 kB) + skyscraper 120x600 lub 160x600 pikseli (do 25 kB) Billboard 750x100 pikseli (do 20 kB) + skyscraper 120x600 lub 160x600 pikseli (do 25 kB).











