Nowa kampania Paralotnej: Nikon F6

Agencja Paralotna przygotowała dla firmy Nikon kampanię wspierającą wprowadzenie nowego produktu – flagowej lustrzanki analogowej F6 pod hasłem "Twarda sztuka"

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Kampania jest skierowana do profesjonalistów, którzy nadal wykorzystują w swojej pracy sprzęt do fotografii analogowej. Kampania komunikuje najważniejsze cechy, które wyróżniają aparaty Nikon, a szczególnie model F6: jakość, innowacyjność, profesjonalizm, wytrzymałość i precyzja działania.

 Kampania jest prowadzona w branżowej prasie fotograficznej, między innymi w takich tytułach, jak: Foto, Pozytyw, Foto Kurier.

Dodatkowo agencja przeprowadziła e-mailing’ową akcję teaserową przed oficjalnym wprowadzeniem aparatu oraz mailing pocztowy zawierający materiały informacyjne dotyczące aparatu. Oba mailingi były skierowane do ściśle wyselekcjonowanej bazy profesjonalistów.

 Klient: Nikon Polska

Przedstawiciel klienta: Katarzyna Romaniuk, Agnieszka Bischoff

Agencja: Paralotna

Przedstwiciel agencji: Radek Maciorowski, Paweł Miklaszewski

Dyr. Kreatywny: Michał Holewjusz, Paweł Lis

Dyr. Artystyczny: Rafał Małysa

Copywriter: Mariusz Bagan

Czas trwania kampanii: wrzesień - listopad 2004

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"