Agencja reklamowa MARTIS na zlecenie Sodexho Pass przygotowała kampanię reklamową dla Kuponu Premiowego. Do tej pory najbardziej popularnym produktem Sodexho Pass były kupony podarunkowe.
Aktualna kampania ma na celu:
Zwiększenie świadomości Kuponu Premiowego jako nagrody stosowanej w promocjach.
Zaprezentowanie korzyści wynikających ze stosowania Kuponu Premiowego (patrz poprzednia broszura oraz oferta)
Przekonanie o wyższości Kuponów Premiowych nad nagrodami rzeczowymi.
Zadaniem agencji było przedstawienie w przystępnej acz profesjonalnej i łatwej do przyswojenia formie, Kuponu Premiowego jako idealnego sposobu nagradzania/motywowania Partnerów Biznesowych. Przekonanie iż jest on skutecznym i wygodnym narzędziem stosowanym w sprzedaży premiowej, wszelkiego rodzaju konkursach dla partnerów biznesowych (hurtowni, detalistów, agentów itd.) lub jako upominek w ramach reprezentacji i reklamy.

Hasło kampanii brzmi: W prezencie dajesz wybór i podkreśla największy atut produktu. Dodatkowym sposobem na aktywizację sprzedaży produktu jest uatrakcyjnienie oferty poprzez organizację loterii -ZDRAPKAsę (również komunikowane w kampanii)
Firmy które zakupiły Kupony Premiowe Sodexho Pass dostają zdrapki, które mogą dodatkowo zaoferować uczestnikom własnych działań promocyjnych (do wygrania łącznie 40.000 złotych) zwiększając przy tym atrakcyjność i skuteczność własnej oferty.
W ramach kampanii przygotowano:
ogłoszenia prasowe, ulotki, mailing (koperta + ulotka + list) i banner internetowy.
Kampania otwiera nowy rozdział w komunikacji produktu. Dzięki wykorzystanym nietypowym i kreatywnym formom promuje i utrwala najważniejsze atuty kuponu utrzymując przy tym jego profesjonalny i biznesowy charakter.











