Nowa kampania Stena Line

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Dwie trójmiejskie agencje: XL Studio i Faber Matrix odpowiadają za trwającą właśnie kampanię internetową usługi konferencje i wyjazdy grupowe na promie Stena Line. Kampania ma charakter reklamy banerowej oraz doklejek tekstów i grafiki do newsletterów.

Kampania kampania internetowa największego w Polsce przewoźnika promowego Stena Line wystartowała na początku listopada.

Jest to usługa - konferencje i wyjazdy grupowe na promie Stena Line. Przewoźnik promowy Stena Line oferuje zorganizowanie takiej usługi na promie, ale także np. w Szwecji.

Reklama skierowana jest do firm, a w nich – do osób mających wpływ na wybór miejsca, gdzie zorganizowana ma być konferencja albo wyjazd integracyjny. Z uwagi na dużą niejednorodność grupy docelowej (w różnych firmach różne osoby się tym zajmują) kampania toczy się aż na 16 witrynach internetowych, które prezentują problematykę biznesową, tematykę związaną z targami, zarządzaniem personelem i marketingiem.

Kampania ma charakter reklamy banerowej oraz doklejek tekstów i grafiki do newsletterów. Za kreację i zaplanowanie kampanii odpowiadają dwie trójmiejskie agencje: Faber Matrix i XL Studio.

Wcześniejszy projekt obu agencji dla Stena Line, reklamujący tę samą usługę, zwyciężył w tegorocznym Międzynarodowym Konkursie Marketingu Bezpośredniego „Boomerang” w kat. „direct mail”. Agencje Faber Matrix i XL Studio obsługują także inne budżety przewoźnika promowego Stena Line.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji