Od 30.07.2004 r. (do odwołania) w sieci Idea dostępna jest nowa oferta promocyjna *Sekunda po sekundzie" - adresowana dla nowych klientów indywidualnych, poszukujących atrakcyjnej oferty abonamentowej.
Od kilku miesięcy trwa ostra walka operatorów o użytkowników telefonów na kartę (prepaid). Dawno jednak nie było żadnej interesującej oferty dla użytkowników ofert abonamentowych, którzy czują się czasem pokrzywdzeni nowymi atrakcyjnymi ofertami prepaid i koncentrowaniu się operatorów na tej części rynku GSM w Polsce.
Badania rynkowe wykazały, że polscy klienci oczekują przede wszystkim:- dużych pakietów darmowych minut- 1-sekundowego naliczania- nowoczesnych telefonów w niskich cenach
Aby wyjść naprzeciw tych oczekiwa klient *w korzystających z ofert abonamentowych (postpaid), Idea zdecydowała się na wprowadzenie nowej promocji *Sekunda po sekundzie", ponieważ łączy w sobie:- aż do 12 darmowych godzin rozmów- 1-sekundowe naliczanie- super telefony w atrakcyjnych cenach - w tym NOWOŚCI RYNKOWE - SIEMENS C65, SIEMENS CX65

Decydując się na skorzystanie z promocji 'Sekunda po sekundzie' abonent otrzymuje pakiet darmowych godzin wraz z 1-sekundowym naliczaniem. W promocji dostępne są wszelkie telefony zgodnie z cennikiem w ofercie Idea dla Ciebie. Korzyści dla abonenta zależą od wybranego przez niego planu taryfowego:
Korzyści dla abonentaCzas dla Ciebie 1-sekundowe naliczanieNowa Idea Optima 30Nowa Idea Optima 60 60 dodatkowych minut miesięcznie przez 6 miesięcy (razem 6 godzin) Sekunda bez opłaty abonamentowej przez 6 miesięcyNowa Idea Optima 90Nowa Idea Optima 120Nowa Idea Optima 240 60 dodatkowych minut miesięcznie przez 12 miesięcy (razem 12 godzin) Sekunda PRO bez opłaty abonamentowej przez 12 miesięcy
1-sekundowe naliczanie dotyczy wszystkich połącze , a nie tylko tych z dodatkowego pakietu godzin! A otrzymane darmowe godziny wymienne są na SMS-y (1 minuta = 4 SMS-y) i można je wykorzystać na połączenia w ramach sieci Idea (bez połącze na numery specjalne i bezpłatne).

Nową ofertę Idei prezentowała będzie silna kampania reklamowa w TV, radiu, na billboardach oraz w prasie oraz materiały reklamowe i informacyjne w punktach sprzedaży, a także działania BTL.











