Nowa rola Piotra Mieśnika w Iberionie. Bez treści na YouTubie

Piotr Mieśnik, dyrektor pionu newsowo-biznesowego w firmie Iberion, nie odpowiada już za treści na jej kanałach youtube’owych – ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Mieśnik skupia się na serwisach internetowych wydawcy, zaś nadzór nad treściami wideo przejęła chief media officer Karolina Szmulewicz.

Tomasz Wojtas
Tomasz Wojtas
Udostępnij artykuł:
Nowa rola Piotra Mieśnika w Iberionie. Bez treści na YouTubie
Piotr Mieśnik, fot. Iberion

Według naszych ustaleń Piotr Mieśnik od początku września nie nadzoruje już w Iberionie kanałów youtube’owych. Obecnie skupia się na rozwoju należących do firmy serwisach internetowych, na czele z Goniec.pl, RolnikInfo.pl i BiznesInfo.pl.

Tak jak dotychczas raportuje do Karoliny Szmulewicz, pełniącej w spółce funkcję chief media officera.

Mieśnik nie chciał wypowiadać się na ten temat, komentarza nie uzyskaliśmy także od zarządu Iberionu. Wiceprezes Maksymilian Tomanek wyjaśnił nam, że firma nie informuje o wszystkich zmianach wewnętrznych.

Jak informowaliśmy w zeszłym tygodniu, z Iberionem pożegnał się Kamil Kacperczyk. Z firmą był związany od wiosny ub.r., przez minione półtora roku jako dyrektor wideo. – Zostaję w mediach, ale póki co nie chcę zdradzać szczegółów – powiedział nam Kacperczyk.

Obecnie treści wideo w firmie w dużym stopniu nadzoruje Karolina Szmulewicz.

Mieśnik wcześniej w Wirtualnej Polsce i Kanale Zero

Piotr Mieśnik z Iberionem jest związany od początku lipca br. W drugiej połowie 2024 roku przez trzy miesiące był redaktorem naczelnym Kanału Zero, a przedtem przez pół roku pełnił funkcję dyrektora wydawniczego w Grupie PTWP.

Od 2017 do lutego 2023 roku Mieśnik pracował w Grupie Wirtualna Polska. Jesienią 2018 roku został naczelnym portalu o2.pl, a potem objął takie stanowisko w Wirtualnej Polsce.

Wcześniej pracował w Agorze (jako dziennikarz magazynu "Logo" i wydawca strony głównej Gazeta.pl) oraz Ringier Axel Springer Polska (m.in. jako dziennikarz i zastępca szefa działu politycznego "Faktu").

Do Iberionu oprócz serwisu Goniec.pl oraz serwisów tematycznych RolnikInfo.pl i BiznesInfo.pl należą serwisy Pacjenci.pl, ŚwiatGwiazd.pl i Smakosze.pl. Według badania Mediapanel w sierpniu br. odwiedziło je łącznie 8,36 mln użytkowników (czyli 27,88 proc. wszystkich internautów w Polsce), z których każdy spędził tam średnio 8 minut i 39 sekund.

W 2024 roku Iberion wypracował wzrost przychodów reklamowych o 17,7 proc do 25,56 mln zł. Jego koszty zwiększyły się jednak dużo mocniej, przez co zysk zmalał z 3,64 do 3,04 mln.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online