Nowe Projekty

KRRiT, IAA i SAR podpisały list intencyjny ws. nowych badań rynku telewizji i radia

TGI Smart - nowa platforma do analityki big data od Kantara i EDL

To stacje telewizyjne w pierwszej kolejności powinny być zainteresowane finansowaniem nowych badań telemetrycznych

Kiedy powstanie polski JIC? IAA i SAR: to rynek ma zdecydować o nowym badaniu mediów, nie KRRiT

Indicator, Kantar Polska i Market Research World chcą zbadać wizerunek TVP

Telemetria Polska chce podpisać list intencyjny z przedstawicielami rynku dot. badań konsumpcji mediów

Telemetria Polska chce podpisać list intencyjny z przedstawicielami rynku dot. badań konsumpcji mediów

Największe radia oceniają projekt Telemetria Polska. "Należy zadbać o testy technologiczne i pilotaż"

KRRiT ogłosi przetarg na pilotaż badania założycielskiego dotyczącego pomiaru mediów i jego kontrolę

KRRiT ogłosi przetarg na pilotaż badania założycielskiego dotyczącego pomiaru mediów i jego kontrolę

TVP o wyborze Sadren jako audytora Nielsena: poddawano nas presji, uznano Nielsen za nieomylny

TVP o wyborze Sadren jako audytora Nielsena: poddawano nas presji, uznano Nielsen za nieomylny

GfK z nowym narzędziem badania reklam w telewizji i internecie

GfK z nowym narzędziem badania reklam w telewizji i internecie

Telemetria Polska - nowe badanie rynku mediów. Będzie finansowane z budżetu państwa

Telemetria Polska - nowe badanie rynku mediów. Będzie finansowane z budżetu państwa

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Kantar Millward Brown i Kantar TNS ze wspólnym zespołem badawczo-konsultingowym Kantar Healthcare
Kantar Millward Brown i Kantar TNS ze wspólnym zespołem badawczo-konsultingowym Kantar Healthcare
Nielsen w tym roku wprowadzi w Polsce narzędzie mierzące zasięg treści wideo w internecie
Kantar Millward Brown i Kantar TNS ze wspólnym zespołem komunikacyjno-kreatywnym, na czele Mateusz Galica
Kantar Millward Brown i Kantar TNS ze wspólnym zespołem komunikacyjno-kreatywnym, na czele Mateusz Galica
ARC Rynek i Opinia otworzyło Laboratorium Analiz Badawczych, na jego czele Michał Dubrawski
Nielsen udostępni wyniki oglądalności przesunięte w czasie. „Lepsze dopasowanie ramówki”
Nielsen otwiera w Warszawie pierwsze na świecie centrum operacji. Pracę znajdzie 700 osób
Natalia Hatalska z byłymi menedżerami Wirtualnej Polski uruchomiła firmę badawczą
13 firm chce zastąpić badanie oglądalności Nielsena dla TVP. Wśród nich brytyjski Kantar
13 firm chce zastąpić badanie oglądalności Nielsena dla TVP. Wśród nich brytyjski Kantar
Nielsen zaczął w Polsce pomiar widowni kampanii reklamowych w internecie
TVP chce wypracować nowy standard badania tv i internetu. Kolejny atak na szefową Nielsena
TVP chce wypracować nowy standard badania tv i internetu. Kolejny atak na szefową Nielsena
Telewizja Polska chce wspólnego pomiaru oglądalności w tv i internecie, pyta firmy badawcze o pomysły
Nielsen będzie mierzyć w Polsce oglądalność reklam w internecie
Nielsen dostarczy dane korzystania z urządzeń over-the-top i konsol do gier
Anna Marszalik-Kraszewska założyła agencję SilverWave, agencję zajmującą się marketingiem wśród starszych osób
Anna Marszalik-Kraszewska założyła agencję SilverWave, agencję zajmującą się marketingiem wśród starszych osób
Dominika Maison i Iza Rudak zakładają butik badawczy Maison&Partners
Dominika Maison i Iza Rudak zakładają butik badawczy Maison&Partners
House of Influence - nowe narzędzie od Dentsu Aegis Network Polska i ARC Rynek i Opinia
House of Influence - nowe narzędzie od Dentsu Aegis Network Polska i ARC Rynek i Opinia