Nowe Projekty

KRRiT, IAA i SAR podpisały list intencyjny ws. nowych badań rynku telewizji i radia

TGI Smart - nowa platforma do analityki big data od Kantara i EDL

To stacje telewizyjne w pierwszej kolejności powinny być zainteresowane finansowaniem nowych badań telemetrycznych

Kiedy powstanie polski JIC? IAA i SAR: to rynek ma zdecydować o nowym badaniu mediów, nie KRRiT

Indicator, Kantar Polska i Market Research World chcą zbadać wizerunek TVP

Telemetria Polska chce podpisać list intencyjny z przedstawicielami rynku dot. badań konsumpcji mediów

Telemetria Polska chce podpisać list intencyjny z przedstawicielami rynku dot. badań konsumpcji mediów

Największe radia oceniają projekt Telemetria Polska. "Należy zadbać o testy technologiczne i pilotaż"

KRRiT ogłosi przetarg na pilotaż badania założycielskiego dotyczącego pomiaru mediów i jego kontrolę

KRRiT ogłosi przetarg na pilotaż badania założycielskiego dotyczącego pomiaru mediów i jego kontrolę

TVP o wyborze Sadren jako audytora Nielsena: poddawano nas presji, uznano Nielsen za nieomylny

TVP o wyborze Sadren jako audytora Nielsena: poddawano nas presji, uznano Nielsen za nieomylny

GfK z nowym narzędziem badania reklam w telewizji i internecie

GfK z nowym narzędziem badania reklam w telewizji i internecie

Telemetria Polska - nowe badanie rynku mediów. Będzie finansowane z budżetu państwa

Telemetria Polska - nowe badanie rynku mediów. Będzie finansowane z budżetu państwa

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI