Nowy Dyrektor Działu Obsługi Klienta w ContactPoint

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Od 15 maja 2003 Adam Kotrych obejmuje stanowisko Dyrektora Działu Obsługi Klienta w outsourcingowym call center ContactPoint.

Absolwent Wyższej Szkoły Ekologii i Zarządzania, kierunek: marketing i zarządzanie.

W ContactPoint (dawniej Business Point Customer Interaction Center) pracuje od 1998 roku. Jego ścieżka kariery przebiegała od stanowiska Konsultanta Telefonicznego, poprzez Call Center Supervisor, Specjalistę w Dziale Planowania i Raportów do stanowiska Account Managera.

Pełniąc przez ponad dwa lata obowiązki Account Managera zarządzał projektami dla kluczowych Klientów firmy, między innymi: PTC Era, Energis Polska, Medicover, Reader's Digest Przegląd, TC Dębica.

Na Stanowisku Dyrektora Działu Obsługi Klienta będzie zarządzał pracą działu, planując rozwój współpracy z dotychczasowymi Klientami firmy poprzez diagnozowanie i zaspokajanie ich potrzeb.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"