Magazyn 'Estetica', który ukazuje się rynku od 60 lat, wyznacza trendy współczesnej sztuki fryzjerskiej. Dociera do blisko 250 tysięcy czytelników w 80 krajach na 5 kontynentach.
Pierwszy numer polskiej edycji (styczeń/luty 2007) zostanie wydany jeszcze w grudniu tego roku.
'Estetica Polska' dostarczy informacji o: trendach – będzie można obejrzeć prace i kreacje stylistów, odkrywających i wyznaczających najnowsze trendy w sztuce fryzjerskiej oraz awangardowe tendencje w cięciu i modelowaniu. Stanie się inspiracją i natchnieniem dla polskich mistrzów grzebienia, modzie fryzjerskiej – otworzy okno na międzynarodowy świat fryzjerskiej mody haute couture. Pozwoli polskim fryzjerom tworzyć jeszcze bardziej atrakcyjne kreacje, makijażu – dostarczy profesjonalnej wiedzy na temat najmodniejszego makijażu na różne okazje i sezonowych trendów, obrazując pięknymi, wykonanymi na najwyższym poziomie, wizerunkami, produktach i akcesoriach – będzie prezentowała, promowała i wprowadzała na polski rynek najnowsze produkty branży fryzjerskiej oraz nowoczesne, funkcjonalne i najlepsze akcesoria. Przedstawi opisy, zastosowanie i oceny pochodzące od niezależnych ekspertów, urodzie – pokaże nowości kosmetyczne, salonów urody i piękności oraz tak modne i lubiane ośrodki SPA, pokazach – na bieżąco relacjonowane będą najznakomitsze wydarzenia w świecie mody i stylistyki fryzjerskiej; pokazy mody oraz profesjonalnego sprzętu fryzjerskiego, wystawy, konkursy, arkanach sztuki fryzjerskiej - zaoferujemy narzędzia do nauki rzemiosła od najlepszych mistrzów na świecie za pomocą profesjonalnych szkoleń metodą step by step. salonach fryzjerskich - najnowszych ich aranżacjach i wystrojach, przybliży doświadczenia specjalistów.

'Estetica Polska' o objętości ok. 152 str. będzie ukazywała się w nakładzie 5000 egz. Dwa razy do roku, w lutym i w październiku, ukażą się albumy specjalne, których tematem będzie „Technika step-by-step” oraz „ Fryzury – stylistyka i projekty”. Kwartalnik będzie można kupić w salonach prasowych, zaprenumerować oraz będzie dostępny na targach i wydarzeniach branżowych.
Redaktor naczelną polskiej edycji magazynu jest Ewa Cesarz – Rybka, jednocześnie Wiceprezes Migut Media SA, natomiast dyrektorem marketingu i sprzedaży Aleksandra Koziejowska.











