Nowy Klient Agencji Reklamowej ARIP

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Agencja Reklamowa ARIP pozyskała nowego klienta - włoskiego producenta kawy Luigi Lavazza S.p.A.. W wyniku współpracy z Agencjami Armando Testa - autora części kreatywno-produkcyjnej kampanii oraz Media Italia - włoskiego domu mediowego, ARIP zawarł umowę na planowanie i zakup mediów w ramach polskiej części budżetów reklamowych marki Lavazza.

Umowa z agencją ARIP jest rezultatem prowadzonych od marca 2003 r. konsultacji mediowych na rzecz strony włoskiej. Umowa jest objęta całkowitą wyłącznością.

Aktualny motyw kreatywny kampanii opatrzony sloganem "Espress yourself" został opracowany przez Agencję Armando Testa w Turynie we współpracy z francuskim fotografikiem Thierry Le Goues'em.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa