Nowy klient agencji Top Impact

Agencja reklamowa Top Impact zdobyła kolejnego klienta

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

SPC- Spółdzielnia Piekarsko-Ciastkarska, lider na rynku warszawskim w zakresie podstawowej produkcji piekarskiej.

Agencja przygotowała kampanię reklamową dla pieczywa razowego. Celem kampanii jest budowanie wizerunku całej marki SPC ze szczególnym naciskiem właśnie na pieczywo razowe - powiedziała Ewelina Maciesza, PR Manager Agencji Reklamowej Top Impact

Oprócz kreacji, TOP IMPACT odpowiedzialny jest także za planowanie i zakup mediów. Kampania outdoorowa ma zasięg regionalny i będzie trwała przez październik i listopad 2004 r.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"