Nowy Klient Ciszewski Public Relation

Agencja Ciszewski Public Relations rozpoczęła współpracę z amerykańską firmą Stanley

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Agencja Ciszewski Public Relations rozpoczęła współpracę z amerykańską firmą Stanley - producentem narzędzi mechanicznych i pneumatycznych oraz elementów instalacyjnych i budowlanych. Przedmiotem porozumienia jest obsługa w zakresie media relations, zaś współpraca została zawarta na czas nieokreślony.

Firma Stanley powstała w 1843 r. w Stanach Zjednoczonych. Podczas kolejnych 160 lat Stanley stał się światowym liderem w produkcji narzędzi ręcznych. Stanley jest ponadto producentem narzędzi hydraulicznych i pneumatycznych, systemów zabudowy wnętrz, okuć budowlanych. Firma zatrudnia ponad 14 000 pracowników na 5 kontynentach.

- Firma Stanley będzie obsługiwana na terenie Europy przez niemiecką agencję Trimedia Communications, której wyłącznym polskim przedstawicielem jest nasza firma - mówi Jerzy Ciszewski, Prezes agencji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji