Nowy program samplingowy do młodych rodzin

Firma Present-Service S.A. wprowadza od września br. nowy, regularny program samplingowy dla młodych rodzin 'Mam 6 miesięcy'.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Jest to pierwszy program w Polsce skierowany do takiej grupy docelowej. Ideą jest przesłanie drogą pocztową (tradycyjny mailing pocztowy) na adres matki bezpłatnego pakietu zawierającego materiały reklamowe o produktach i usługach dla matki, dziecka i całej rodziny. Grupę docelową stanowią rodzice dzieci 6-miesięcznych, mieszkający w miastach. Przesyłka zawierać będzie list informacyjny oraz materiały reklamowe różnych firm: próbki produktów, ulotki, katalogi itp. Dzięki programowi „Mam 6 miesięcy” Present-Service gwarantuje dotarcie do 80% grupy docelowej (dzieci w wieku 6 m-cy), podano  w komunikacie.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały