Nowy tygodnik

Ozon Media zakończyła badania jakościowe

Media i Marketing Polska
Media i Marketing Polska
Udostępnij artykuł:

Ozon Media, spółka przygotowująca nowy tygodnik opinii, zakończyła badania jakościowe jednego ze swoich ostatnich wydań zerowych - informuje "Media i Marketing Polska".

Dla wydawnictwa przeprowadziła je firma badawcza MR Inside. Wyniki fokusu nie są ujawniane.

 Jak mówi "MiMP" Jan Dybczyński, prezes Ozon Media, nowy tygodnik opinii, którego nazwa ani data wejścia nie są jeszcze znane, będzie "szukał własnego miejsca na rynku".

- Zamierzamy znaleźć się w lidze tworzonej przez istniejące tygodniki opinii. Również będziemy produktem masowym, dostarczającym bieżących informacji. Jednak chcemy mieć rozpoznawalną, własną tożsamość budowaną na wartościach i odległą od afer partyjnych - powiedział Jan Dybczyński. Ozon Media zatrudnia w tej chwili ok. 40 osób, docelowo ma być ich 60.

Media i Marketing Polska
Autor artykułu:
Media i Marketing Polska
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?