- Pismo z założenia jest niezaangażowane politycznie, ma byćprzyjazne, wygodne i pomocne dla czytelników - mówi KrzysztofKaliski, prezes spółki wydającej "CGD". Redaktorem naczelnym tytułuzostał Krzysztof Derdowski, wcześniej m.in. redaktor naczelny"Ilustrowanego Kuriera Polskiego". Tworzenie redakcji koordynujebydgoska firma public relations P.S. Consulting.
Tygodnik "CGD" liczy 24 strony i wydawany jest w formacie A3 wpełnym kolorze. Tytuł ukazuje się w nakładzie wynoszącym 3500 egz.i cenie 0,99 zł. Do każdego numeru dołączany jest 16-stronicowyprogram telewizyjny.
Wydawca zdecydował się na nietypową formę dystrybucji tygodnika- przynajmniej w początkowym okresie będzie ona oparta w główniemierze o małe i średnie sklepy spożywcze na terenie powiatu.












