Nowy wizerunek Tele2 Polska

Wraz z wprowadzeniem oferty szybkiego Internetu, Tele2 Polska zmienia identyfikację wizualną firmy.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Nowa identyfikacja wizualna ma być spójna dla wszystkich spółek Grupy Tele2 i obejmuje m.in. nowe logo (kolor żółty) i barwy firmowe. Zmienia się także charakter działań promujących firmę, na zgodny z nowych hasłem: Tele2 -„Po co płacić więcej?”.

- Wprowadzenie, tak oczekiwanego przez klientów, szybkiego Internetu, zmienia naszą firmę. Poprzez nowy wizerunek i nowy charakter reklam chcemy umocnić pozycję Tele2 jako firmy oferującej dobrej jakości usługi po atrakcyjnych cenach. – powiedział Piotr Nesterowicz, Dyrektor Generalny Tele2 Polska.

Celem wprowadzonej przez Grupę Tele2 zmiany identyfikacji wizualnej jest łatwiejsza komunikacja z klientami i lepsza identyfikacja wszystkich usług oferowanych przez TELE2. Ma to także podkreślić fakt, że firma jest kompleksowym dostawcą usług i - w zależności od rynku - oferuje telefonię stacjonarną, komórkową, szybki Internet i telewizję.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska