PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Natalia Siwiec w międzynarodowej kampanii odzieży Tiffi
Natalia Siwiec w międzynarodowej kampanii odzieży Tiffi
Topshop: pokaz mody i system sprzedaży na Facebooku (wideo)
Tomasz Frankowski jako „łowca marek” reklamuje z rodziną sklepy 50 style (wideo)
Tomasz Frankowski jako „łowca marek” reklamuje z rodziną sklepy 50 style (wideo)
„Me. By Me” - klienci w jesiennej kampanii TK Maxx (wideo)
„Me. By Me” - klienci w jesiennej kampanii TK Maxx (wideo)
„Nie skazuj ich na nudę” w kampanii „Live in Levi’s” (wideo)
6 mln polskich internautów w e-sklepach odzieżowych. Na czele Zalando, Bonprix i Deichmann (analiza)
6 mln polskich internautów w e-sklepach odzieżowych. Na czele Zalando, Bonprix i Deichmann (analiza)
Factory pokazuje w reklamach, co jest w cenie
Factory pokazuje w reklamach, co jest w cenie
Historie fanów w kampanii „Live in Levi’s”
Polski rynek odzieżowy był wart 22,2 mld zł w 2013 r., w górę sieci dyskontowe
Polski rynek odzieżowy był wart 22,2 mld zł w 2013 r., w górę sieci dyskontowe
Warszawiacy kupują odzież i obuwie głównie w galeriach
Warszawiacy kupują odzież i obuwie głównie w galeriach
Viral „First kiss” okazał się reklamą odzieży Wren (wideo)
Doktorantki w kampanii odzieży Betabrand
Doktorantki w kampanii odzieży Betabrand
Rafał Bauer: 2014 rok będzie przełomowy dla rynku odzieżowego
Próchnik: chcemy otwierać salony w galeriach o ustalonej renomie
Wyszukiwarki najważniejszym internetowym źródłem wiedzy na temat mody
Co czwarty Polak kupuje niepotrzebne rzeczy, najczęściej obuwie i odzież