Drugi sezon „Leśniczówki” ogląda 1,13 mln widzów

Pierwsze cztery odcinki drugiego sezonu „Leśniczówki” oglądało średnio 1,13 mln osób. W porównaniu do całego pierwszego sezonu produkcja zanotowała wzrost widowni oraz spadek rynkowych udziałów - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Drugi sezon „Leśniczówki” ogląda 1,13 mln widzów

Średnia widownia pierwszych czterech odcinków drugiej edycji telenoweli, wyemitowanych w okresie od 3 do 10 września 2018 roku wyniosła 1,13 mln osób.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 7,73 proc. w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 4,30 proc. w grupie komercyjnej 16-49, 5,65 proc. w grupie 16-59 i 10,46 proc. w grupie 50+ - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Codemedia.

Przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków obejrzało średnio 1,91 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 467 tys., w 16-59 - 851 tys., a w 16-59 - 1,40 mln).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-korona-krolow-sezon-2-opinie,7173203375646849a ##

Najwięcej widzów przyciągnął odcinek produkcji pokazany 4 września. Śledziło go średnio 1,17 mln osób.

grafika

Produkcja aktualnie emitowana jest od poniedziałku do środy o godz. 20.30.

Wzrost widowni przy automatycznym spadku udziałów

Średnia oglądalność 28 premierowych odcinków pierwszej edycji telenoweli (wyemitowanych w okresie od 2 marca do 1 czerwca br. w innym czasie antenowym - w piątki o godz. 18.00 i 18.25) wyniosła 1,04 mln widzów, co przełożyło się na 10,49 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 5,66 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,33 proc. w grupie 16-59.

Oznacza to, że nowe odcinki zyskały 90 tys. oglądających. Z drugiej strony wyraźnie spadły rynkowe udziały produkcji we wszystkich analizowanych grupach wiekowych. Taka sytuacja wynika z tego, że serial jest emitowany teraz w zupełnie innym paśmie (od poniedziałku do środy w prime-time więcej widzów ogląda telewizję niż w piątkowym access prime-time).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/jaka-to-melodia-teleturniej-tvp1-norbi-ogladalnosc,7171233335420545a ##

Telenowela „Leśniczówka” to projekt, który TVP wybrała w ramach pierwszej odsłony programu Nabór, Ocena, Selekcja (NOS). Fabuła produkcji skupia się na bohaterach, granych przez Marka Bukowskiego i Jolantę Fraszyńską, którzy przeprowadzają się z miasta do leśniczówki pod lasem.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/m-jak-milosc-nowa-czolowka-kiedy-emisja-wideo,7171239463241857a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"