Optivo wysyła newslettery do 46 krajów dla GROHE – firmy specjalizującej się w armaturze sanitarnej

Firma GROHE jest częścią LIXIL Group Corporation i wiodącym na świecie producentem armatury sanitarnej, a także globalną marką, której celem jest zapewnianie innowacyjnych produktów sanitarnych. Firma zaufała oferowanej przez Optivo technologii i know-how w zakresie zarządzania i realizacji automatycznych kampanii e-mail i omnichannel marketingowych. Dzięki temu zarówno obecni, jak i przyszli architekci, projektanci, salony sprzedaży i końcowi konsumenci będą mogli korzystać ze spersonalizowanych i konkretnych informacji.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Od teraz firma GROHE, specjalizująca się w armaturze sanitarnej, wykorzystuje narzędzie optivo® broadmail do wysyłki newsletterów aż do 46 krajów na całym świecie - w Europie, na Bliskim Wschodzie, w Afryce, Azji i obu Amerykach. Współpraca oparta jest na ciągłej integracji i codziennej wymianie danych z narzędziem CRM SAP, wspieranym przez standardowy interfejs Optivo. W ramach tej właśnie integracji systemów odbywa się synchronizacja danych odbiorców, a także zarządzanie kampaniami.

Data-driven marketing i marketing behawioralny          Dla firmy GROHE kluczowe znaczenie w wyborze narzędzia do e-mail marketingu miała funkcja umożliwiająca prowadzenie kampanii w zakresie automatyzacji marketingu, mających na celu realizację potrzeb i zainteresowań wszystkich klientów firmy. Taką właśnie funkcję oferuje optivo® broadmail, będące częścią platformy Episerver Digital Experience Cloud™, które umożliwi firmie GROHE przeprowadzanie ukierunkowanych kampanii automatycznych i behawioralnych w 46 krajach. To z kolei pozwoli GROHE na rozpoczęcie nowej ery w komunikacji z klientami.

System zarządzania treścią i uprawnieniami jako kluczowe kryteria przy wyborze narzędzia

Zaawansowany system zarządzania treścią (CMS) oraz system zarządzania uprawnieniami związanymi z autoryzacją wspomnianej treści komunikatów, również miały decydujące znaczenie przy wyborze Optivo. optivo® broadmail pozwala bowiem na import i publikację treści newsletterów bez jakiejkolwiek wiedzy w zakresie HTML. Co więcej, system zarządzania uprawnieniami pozwala na przydzielenie poszczególnym grupom pracowników na całym świecie zróżnicowanych praw dostępu do narzędzia i jego poszczególnych funkcji.

Współpraca z firmą GROHE jest dla nas sukcesem i przyjemnym doświadczeniem. Pracowaliśmy z wielofunkcyjnymi zespołami w obszarze digital, IT i ochrony danych, aby mieć pewność, że ich wymagania i potrzeby zostaną w pełni zrealizowane. Dla Optivo ważne było, aby firma GROHE była zadowolona i miała zapewnione wsparcie zarówno na początku współpracy z naszą firmą, jak i w przyszłości. Pozytywne podejście firmy GROHE pozwala jej zrewolucjonizować zaangażowanie swoich klientów poprzez zarządzanie kampaniami w obszarze e-mail i omnichannel marketingu, a także wzbogacić swoje cele na przyszłość w obszarze digital. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że GROHE jest jednym z naszych klientówkomentuje Thomas Diezmann, Dyrektor Zarządzający Optivo. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu