Orange dla Firm w kampanii świątecznej pyta „Za co?”

Ruszyła nowa kampania świąteczna Orange dla Firm, pod hasłem "Za co?". Kampanię przygotowała agencja Havas Warsaw.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Orange dla Firm w kampanii świątecznej pyta „Za co?”

Nowa kampania świąteczna Orange dla Firm prezentuje realia, w jakich znaleźli się przedsiębiorcy w tym roku. To wyraz docenienia ich pracy w czasach pandemii oraz szczególna forma podziękowań z okazji zbliżających się świąt.

- Orange od wielu miesięcy podejmuje szereg działań wspierających elastyczność przedsiębiorców w czasach zmienności i nieprzewidywalności. Prezent, który dajemy naszym klientom, to forma docenienia pracy właścicieli firm wykonywanej niezależnie od okoliczności. Chcieliśmy w naszej kampanii podkreślić, że nawet w tak trudnym roku jak ten święta powinny być szczególnym okresem podziękowań - mówi Paweł Patkowski, dyrektor marki i komunikacji marketingowej w Orange Polska.

Działania reklamowe potrwają do końca roku i obejmą telewizję, internet oraz POS.

Ze strony Orange Polska nad projektem pracował Zespół komunikacji marketingowej B2B w składzie: Paweł Patkowski, Agnieszka Gierejko, Marta Bilińska-Kerymov oraz Katarzyna Krajewska.

Po stronie Havas Warsaw nad kampanią pracował zespół w składzie: Katarzyna Macharz i Kamil Nazarewicz z działu kreacji, Anna Żurek i Katarzyna Wierzbicka po stronie client service, Agnieszka Wiewiórska jako producent oraz strateg Mateusz Włosek.

W trzecim kwartale br. Orange Polska wypracował przychody w kwocie 2,8 mld złotych, po spadku o 2,7 proc. rok do roku. Zysk EBITDA wyniósł 742 mln zł po uwzględnieniu kosztów leasingu (EBITDAaL). Liczba klientów pakietów konwergentnych wyniosła ponad 1,4 mln, a użytkowników z usług telewizyjnych - 1 mln użytkowników. Firma planuje w II kw. 2021 roku przedstawić aktualizację strategii.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa