PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Radni Sopotu przyjęli uchwałę krajobrazową: osiem stref ekspozycji reklam, do 4 lat na dostosowanie się
Jet Line zbadał, ile osób może obejrzeć tablice reklamowe Motorway
Jet Line zbadał, ile osób może obejrzeć tablice reklamowe Motorway
8,8 mld zł na reklamy w Polsce w ub.r. 79 proc. trafiło do telewizji i internetu, w IV kwartale 5,5 proc. wzrostu (raport)
8,8 mld zł na reklamy w Polsce w ub.r. 79 proc. trafiło do telewizji i internetu, w IV kwartale 5,5 proc. wzrostu (raport)
AMS, Polska Press i Jet Line nie chciały ogłoszeń Akcji Demokracji z nazwiskami kandydatów do KRS. „Naruszają dobra osobiste”
AMS, Polska Press i Jet Line nie chciały ogłoszeń Akcji Demokracji z nazwiskami kandydatów do KRS. „Naruszają dobra osobiste”
Rada Miasta Gdańska przyjęła uchwałę krajobrazową krytykowaną przez branżę outdoorową - dwa lata okresu przejściowego
Joanna Hutnik: uchwała krajobrazowa Gdańska działa wstecz i eliminuje niemal całkiem reklamę wielkoformatową
Joanna Hutnik: uchwała krajobrazowa Gdańska działa wstecz i eliminuje niemal całkiem reklamę wielkoformatową
Lech Kaczoń o uchwale krajobrazowej Gdańska: takiej hipokryzji nie zaprezentował jeszcze żaden samorząd
Uchwała krajobrazowa Gdańska dzieli miasto na 8 stref, nie będzie reklam na budynkach z oknami
Spadły wydatki na reklamę zewnętrzną w 2017 roku. 82 proc. dla AMS, Ströera, Cityboard i Clear Channel, tysiąc citylightów więcej (raport)
Ströer ze wspólnym działem sprzedaży reklam internetowych i outdoorowych
Ströer ze wspólnym działem sprzedaży reklam internetowych i outdoorowych
Reklama outdoorowa: co wydarzyło się w 2017 roku, co przyniesie 2018?
12 proc. mniej na reklamy outdoorowe. Wzrosły ceny, wykorzystanie powierzchni zmalało o 15 proc.
Jet Line kupił udziały w firmie MyLED z cyfrowymi nośnikami outdoorowymi
Agora ograniczyła inwestycje w prasę, wpływy z niej zmalały o połowę. W górę kina i outdoor (analiza)
Agora ograniczyła inwestycje w prasę, wpływy z niej zmalały o połowę. W górę kina i outdoor (analiza)
IGRZ: w 2016 roku wydatki na reklamę zewnętrzną wzrosły o 4,5 proc. do 492,6 mln zł
„Outdoorowy gif” - AMS z nośnikami Dynamic Backlight. Audi promuje model Q5
„Outdoorowy gif” - AMS z nośnikami Dynamic Backlight. Audi promuje model Q5
Branża reklamy zewnętrznej zaniepokojona lokalnymi uchwałami krajobrazowymi: dużo wad i zakazów (opinie)
Łódź wytknęła Maździe na FB wielkoformatowy billboard w centrum miasta. Firma podkreśla, że reklama jest legalna
Łódź wytknęła Maździe na FB wielkoformatowy billboard w centrum miasta. Firma podkreśla, że reklama jest legalna
Wydatki na reklamę zewnętrzną wzrosły o 5,2 proc., w całym kraju jest 68,2 tys. nośników
Trondheim zakazuje golizny i poprawek graficznych ciał na billboardach reklamowych
Tauron Sprzedaż wybrał Althermedia do kampanii outdoorowych
Jet Line powiększa flotę samochodów reklamowych MobiJet
Jet Line powiększa flotę samochodów reklamowych MobiJet
Wydatki na reklamę zewnętrzną wzrosły w 2015 roku do 471 mln zł
65 tys. nośników outdoorowych w Polsce, najwięcej w ofercie AMS i Ströera
Reklama zewnętrzna z 2-proc. wzrostem. 80 proc. rynku dla AMS, Ströera, Cityboard Media i Clear Channel
myPhone nową serią Infinity chce podbić rynek smartfonów
Instytut Badań Outdooru prowadzi GPS-owy pomiar odbiorców reklamy zewnętrznej
Małgorzata Augustyniak: Dobre perspektywy przed reklamą zewnętrzną w Polsce
Małgorzata Augustyniak: Dobre perspektywy przed reklamą zewnętrzną w Polsce
3,4 proc. mniej na reklamę zewnętrzną. Banki, sklepy i telekomy tną wydatki (raport)
Gdańsk walczy z chaosem reklamowym
Gdańsk walczy z chaosem reklamowym
Łukasz Wylęga: Firmy walczą o nośniki w miejscowościach turystycznych, to będzie udane lato
Koniec samowoli reklamowej niszczącej polski krajobraz? Prezydent proponuje nowe przepisy