PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Nextbike Polska wydzierżawił firmie Synergic nośniki reklamowe na rowerach miejskich i stacjach
Rynek reklamy zewnętrznej w 2019 wart ponad 574 mln zł
Tauron szuka firmy do obsługi jego kampanii outdoorowych
Warszawa ma nową uchwałę krajobrazową. „Rygorystyczna, nie uwzględnia nowych technologii”
Rok 2019 w reklamie zewnętrznej, prognozy na 2020 rok
Polska reklama w trzech kwartałach br. urosła o 2,9 proc. Już 36,5 proc. wydatków trafiło do internetu
Polska reklama w trzech kwartałach br. urosła o 2,9 proc. Już 36,5 proc. wydatków trafiło do internetu
Gdańsk usunął prawie 500 nielegalnych reklam i nałożył za nie 121 tys. zł kar
Ströer uruchamia nośniki cyfrowe na stacjach drugiej linii metra w Warszawie, emisja reklam od stycznia
Ströer uruchamia nośniki cyfrowe na stacjach drugiej linii metra w Warszawie, emisja reklam od stycznia
Rosną wpływy Agory z Heliosa, AMS, Yieldbirda i sprzedaży "GW". Strata wskutek zmiany rachunkowości
Rosną wpływy Agory z Heliosa, AMS, Yieldbirda i sprzedaży "GW". Strata wskutek zmiany rachunkowości
Cyfrowa rzeźba w przestrzeni miejskiej od Screen Network i panGenerator
Kalina Janicka po 18 latach zarządzania Clear Channel Poland odchodzi z firmy
Kalina Janicka po 18 latach zarządzania Clear Channel Poland odchodzi z firmy
Ruszyła outdoorowa kampania Hyundaia KONA Electric
Reklama zewnętrzna zyskała kwartalnie 4,2 proc., jedna piąta więcej na nośniki cyfrowe
IKEA ogłasza na outdoorze koniec papierowego katalogu w Danii
IKEA ogłasza na outdoorze koniec papierowego katalogu w Danii
Pływające logo McDonald's w Łazienkach Królewskich. „To nie reklama, tylko element scenografii”
Pływające logo McDonald's w Łazienkach Królewskich. „To nie reklama, tylko element scenografii”
Hendrick’s Gin promuje się pachnącymi reklamami w Londynie
Hendrick’s Gin promuje się pachnącymi reklamami w Londynie
Clear Channel Poland: 6 proc. wyższe wpływy i 2,3 mln zł zysku netto, już 13 proc. z nośników cyfrowych
Clear Channel Poland: 6 proc. wyższe wpływy i 2,3 mln zł zysku netto, już 13 proc. z nośników cyfrowych
9 proc. więcej na reklamy w br. Aflofarm obniżył wydatki, mocno w górę Jeronimo Martins i Ferrero (Top 10)
9 proc. więcej na reklamy w br. Aflofarm obniżył wydatki, mocno w górę Jeronimo Martins i Ferrero (Top 10)
Ströer Digital w likwidacji. Ströer Polska z 10 mln zł straty przy wzroście wpływów o 5 proc.
Ströer Digital w likwidacji. Ströer Polska z 10 mln zł straty przy wzroście wpływów o 5 proc.
Biuro Podróży Reklamy zwycięzcą przetargu firmy Schneider, rusza kampania
Screen Network wymienia swoje ekrany LED na ekrany nowej generacji
Tarnowianie promują Gemini Park hasłem „Tarnowskie oblicza mody”
Tarnowianie promują Gemini Park hasłem „Tarnowskie oblicza mody”
Polskie Radio szuka dostawcy nośników reklamy zewnętrznej
AMS z nowym cennikiem i zasadami rabatów, podstawą dane o widowni nośników
Cityboard Media ze spadkiem wpływów i zysku, optymalizuje sieć swoich nośników
Cityboard Media ze spadkiem wpływów i zysku, optymalizuje sieć swoich nośników
Warexpo testuje ekran zewnętrzny Junior
Warexpo testuje ekran zewnętrzny Junior
Rynek reklamy zewnętrznej w trzecim kwartale wart 124 mln zł
Ströer wprowadza nowy model sprzedaży reklamy zewnętrznej, podstawą wyniki Outdoor Track
Ströer Polska ze wzrostem wpływów o 7,2 proc. i 7,8 mln zł zysku. Spłacił 4,5 mln euro pożyczki, spółka digitalowa miała stratę
Ströer Polska ze wzrostem wpływów o 7,2 proc. i 7,8 mln zł zysku. Spłacił 4,5 mln euro pożyczki, spółka digitalowa miała stratę
266 mln zł na reklamy outdoorowe. Coraz ważniejsze citylighty, nośniki cyfrowe i tranzytowe
Selectivv Mobile House zajmie się targetowaniem i personalizowaniem reklam na ekranach Screen Network
Bank Credit Agricole usuwa wielkoformatową reklamę w centrum Warszawy