PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Gdynia ma projekt uchwały krajobrazowej
Polska reklama zyskała 2 proc. Internet wyprzedził telewizję
Polska reklama zyskała 2 proc. Internet wyprzedził telewizję
Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej w kampanii podkreśla "odmrożenie" branży OOH
Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej w kampanii podkreśla "odmrożenie" branży OOH
Reklama zewnętrzna w 2020 roku zmalała o 39 proc. Najwięcej nośników ma AMS
Lockdowny już niestraszne reklamie. W 2021 roku wzrost o kilka proc., internet dogoni telewizję
Lockdowny już niestraszne reklamie. W 2021 roku wzrost o kilka proc., internet dogoni telewizję
„Sorry Lidl…” w nowej reklamie Deli2.pl. „Akcja większym sukcesem niż się spodziewaliśmy”
Lidl zapowiada kroki prawne ws. kampanii „Jedziesz do Lidla? Szkoda zdrowia”, AMS nie pokazuje obu plakatów
Lidl zapowiada kroki prawne ws. kampanii „Jedziesz do Lidla? Szkoda zdrowia”, AMS nie pokazuje obu plakatów
„Jedziesz do Lidla? Szkoda zdrowia” to kampania Deli2.pl. „Lidl zainspirował nas własnymi reklamami"
„Jedziesz do Lidla? Szkoda zdrowia” to kampania Deli2.pl. „Lidl zainspirował nas własnymi reklamami"
Lidl o plakatach „Jedziesz do Lidla? Szkoda zdrowia”: to czyn nieuczciwej konkurencji
Lidl o plakatach „Jedziesz do Lidla? Szkoda zdrowia”: to czyn nieuczciwej konkurencji
W 2020 roku wartość polskiego rynku reklamowego spadła do 10 mld zł
W 2020 roku wartość polskiego rynku reklamowego spadła do 10 mld zł
Branża reklamy zewnętrznej z mocną kampanią o podatku reklamowym. "To Ty zapłacisz"
Rynek reklamy zewnętrznej zmalał w ub.r. o 39 proc. "Powrót do względnej normalności potrwa minimum trzy lata"
Firmy o podatku reklamowym: cios poniżej pasa. Agora i Polsat już tanieją na giełdzie
Firmy o podatku reklamowym: cios poniżej pasa. Agora i Polsat już tanieją na giełdzie
Marcin Krzemiński, Clear Channel Poland: wiosną branża outdooru zacznie wracać do normalności
Marcin Krzemiński, Clear Channel Poland: wiosną branża outdooru zacznie wracać do normalności
Branża outdoor podsumowuje rok 2020. Najważniejsze prognozy na 2021
Nextbike Polska sam będzie sprzedawać reklamy na rowerach miejskich
Rynek reklamy zewnętrznej w III kw. zmalał o 27 proc. Odbicie możliwe wiosną 2021 roku
Jet Line: wpływy 8,6 proc. w górę, 4,3 mln zł zysku
Ströer Polska miał 14 mln zł zysku w 2019 roku. W epidemii cięcie kosztów
Ströer Polska miał 14 mln zł zysku w 2019 roku. W epidemii cięcie kosztów
Synergic nie będzie już sprzedawał reklam na rowerach miejskich Nextbike Polska
UOKiK wszczyna postępowanie ws. umowy AMS i Ströera dot. wiat przystankowych w Warszawie
W II kwartale polski rynek reklamowy zmalał o 28 proc. Najbardziej w dół outdoor i kina, internet dogonił telewizję
W II kwartale polski rynek reklamowy zmalał o 28 proc. Najbardziej w dół outdoor i kina, internet dogonił telewizję
IMS w II kwartale: wpływy zmalały o 55 proc., 647 tys. zł zysku netto, 20 tys. lokalizacji abonamentowych
IMS w II kwartale: wpływy zmalały o 55 proc., 647 tys. zł zysku netto, 20 tys. lokalizacji abonamentowych
Warexpo: w ub.r. przychody 41 proc. w górę, w kwietniu sprzedaż 85 proc. w dół
Prowokacyjna kampania wegemarki Meatless Farm
Prowokacyjna kampania wegemarki Meatless Farm
Branża outdoorowa świętuje kampanią powrót po lockdownie
Wzrosły przychody i zysk Clear Channel Poland. "Firma stabilna finansowo w czasie epidemii"
Wzrosły przychody i zysk Clear Channel Poland. "Firma stabilna finansowo w czasie epidemii"
„Zrównoważona przez naturę" - Żywiec Zdrój promuje się na outdoorze
„Zrównoważona przez naturę" - Żywiec Zdrój promuje się na outdoorze
Grupa IMS obsługuje 19,8 tys. punktów, chce zawiesić politykę dywidendową
Grupa IMS obsługuje 19,8 tys. punktów, chce zawiesić politykę dywidendową
Grupa IMS dostała 3,9 mln zł kredytów z PFR, liczy na umorzenie 2 mln zł
Grupa IMS dostała 3,9 mln zł kredytów z PFR, liczy na umorzenie 2 mln zł
W kwietniu radio i telewizja mogą stracić do 30 proc. przychodów reklamowych, a inne media offline nawet 50 proc.
Przez koronawirusa spadki w reklamie radiowej i zewnętrznej, w sieci mocno promują się LPP i Netflix