PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Instytut Badań Outdooru aktualizuje wyniki badania Outdoor Track
Rynek reklamowy w Polsce w 2021 roku przekroczył wartość 10,5 mld zł
Rynek reklamowy w Polsce w 2021 roku przekroczył wartość 10,5 mld zł
Polityka pomogła reklamie zewnętrznej. Wzrost o 21 proc. do 424 mln zł, już 15 proc. kampanii na nośnikach cyfrowych
Rynek reklamowy ma zyskać 9,2 proc. W internecie wzrost dużo wyższy niż w telewizji i radiu
Rynek reklamowy ma zyskać 9,2 proc. W internecie wzrost dużo wyższy niż w telewizji i radiu
W Warszawie usunięto przez rok 630 nielegalnych reklam zewnętrznych
Spektakularny mural Yves Saint Laurent dla L’Oreal w ścisłym centrum Warszawy!
AMS i Spark Foundry testują programatyczny zakup outdooru przy kampanii Blika
AMS i Spark Foundry testują programatyczny zakup outdooru przy kampanii Blika
Wydatki reklamowe w Polsce 4 proc. wyższe niż przed epidemią. Handel motorem wzrostu, spadki tylko w prasie i kinach
Ströer Polska w ub.r. z 19,4 mln zł na minusie
Cityboard Media ma 3,1 tys. ekranów reklamowych. Wpływy 24 proc. w dół, 3 mln zł straty
Cityboard Media ma 3,1 tys. ekranów reklamowych. Wpływy 24 proc. w dół, 3 mln zł straty
Mieszkańcy Warszawy i Gdańska zobaczyli się dzięki Windows 11
Polski sektor mediów i rozrywki w przyszłym roku będzie wart ponad 10 mld dol.  Wzrost napędza OTT
Polski sektor mediów i rozrywki w przyszłym roku będzie wart ponad 10 mld dol. Wzrost napędza OTT
Kancelaria Premiera szuka dostawcy nośników outdoorowych, budżet to 2 mln zł
Kancelaria Premiera szuka dostawcy nośników outdoorowych, budżet to 2 mln zł
Polska reklama wróciła do stanu sprzed epidemii. W całym roku ma zyskać 13 proc., internet przed telewizją
Clear Channel Poland: przychody w dół o 37 proc., wynik netto o 13 mln zł
Clear Channel Poland: przychody w dół o 37 proc., wynik netto o 13 mln zł
Moliera 2 promuje się muralem w centrum Krakowa
Moliera 2 promuje się muralem w centrum Krakowa