Paralotna dla PTK Centertel

Agencja Paralotna przygotowała dla firmy PTK Centertel kampanię promującą letnią ofertę telefonów i usług telefonii komórkowej Idea pod nazwą Wakacyjne Mocne Wejście.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Kampania prowadzona jest pod hasłem „Który podać?”.

Kampania skierowana jest do potencjalnych klientów sieci. Z założenia ma trafić do jak najszerszego odbiorcy i zachęcić go do zakupu nowych aktywacji w Jednej Idei z rachunkiem i Jednej Idei Mix.                                   

Layout jest utrzymany w letnim, wakacyjnym klimacie. Koncept oparty został na założeniu, iż odchodzimy od prostej komunikacji szczegółów oferty cenowej i wysokości rabatów na rzecz budzącej pozytywne, wakacyjne skojarzenia kampanii image’owej. 

Cała akcja jest prowadzona wokół punktów sprzedaży Idea. Główne madia kampanii to reklamy w prasie codziennej, plakaty, ulotki, bannery, witryny salonów oraz POSy w salonach Idea. Dodatkowo planowane są eventy i działania promocyjne na ulicach miast.

Czas trwania kampanii: lipiec – sierpień 2005

Klient: PTK Centertel - Idea

Przedstawiciel klienta: Małgorzata Jancik, Piotr Kubiak

Agencja: Paralotna

Przedstawiciel agencji: Radek Maciorowski

Dyr. Kreatywni: Michał Holewjusz, Paweł Lis

Dyr. artystyczny: Rafał Małysa

Copywriter: Mariusz Bagan.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu