Philips zmienia wizerunek

Philips rozpoczął nową kampanię wizerunkową swojej marki

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Dotychczasowe hasło reklamowe firmy "Let’s make things better" ("Odkryjmy lepszy świat") zostało zastąpione sloganem "Sense and simplicity". Jak twierdzi firma, to krok w kierunku użytkowników, którzy od produktów oczekują zarówno zaawansowania technologicznego jak i prostoty w obsłudze.

Ostatnie lata upłynęły pod znakiem rewolucji technologicznej. Odzwierciedlały to same reklamy, gdzie określenie "cyfrowy" było wyznacznikiem jakości i nowoczesności produktu. Tymczasem, jak twierdzi firma Philips, około 30% domowych produktów sieciowych jest zwracanych sprzedawcy ze względu na kłopoty z obsługą. Zjawisko to ma miejsce bez względu na kulturę informatyczną społeczeństwa i szerokość geograficzną.

Obecnie marka Philips ma odzwierciedlać przekonanie, że prostota może być celem technologii.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"