Pierwszy system dla mediów

CRM4Media to pierwszy pakiet do wspomagania zarządzania relacjami z klientami, partnerami i prasą przeznaczony dla agencji reklamowych, PR, domów mediowych i wydawnictw

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Narzędzie ułatwia codzienną pracę z kontrahentami i pozwala na rozwijanie indywidualnych relacji z wybranymi osobami i firmami. Program umożliwia w łatwy sposób przygotować syntetyczną historię kontaktu oraz analizować efekty poszczególnych kampanii. Pakiet zaprojektowała firma konsultingowa Process4E.

CRM4Media przeznaczony jest dla małych i średnich firm (5-99 użytkowników) z sektora mediowego, działających na zasadzie B2B. Umożliwia gromadzenie dowolnej ilości danych, w postaci informacji i artykułów prasowych, ofert, historii kontraktów czy zdjęć. Jednocześnie w prosty i szybki sposób pozwala wyszukiwać i przeglądać zgromadzoną dokumentację. Dzięki funkcji raportowania CRM4Media pozwala porównywać efekty poszczególnych kampanii marketingowych oraz oceniać wydajność. CRM4Media pozwala też analizować postępy w realizacji projektów, a także na bieżąco kontrolować działania pod względem kosztów

"Za pomocą CRM4Media można z łatwością zarządzać relacjami z tysiącami klientów, partnerów oraz kontaktami z mediami. System powstał na bazie naszych doświadczeń. Dostrzegliśmy, że segment mediowy reprezentowany przez agencje reklamowe, Public Relations czy domy mediowe także potrzebuje narzędzia, które usprawniłoby codzienną pracę z Klientem. Tak, więc pakiet ma za zadanie z jednej strony wspomagać kształtowanie pozytywnych relacji z kontrahentami, z drugiej zaś usprawniać codzienną pracę firmy, dając możliwość zautomatyzowania czasochłonnych i uciążliwych czynności." - powiedział Maciej Stanusch, CRM Practice Manager Process4E.

CRM4Media może również pełnić funkcję narzędzia wspomagającego organizację różnego rodzaju imprez i wydarzeń. Ułatwia przygotowanie listy gości oraz wysłanie spersonalizowanych zaproszeń. Pakiet wyposażono też w funkcję wysyłania zindywidualizowanych e-mailingów. Pozwala to na znaczną redukcję czasu przeznaczonego na dystrybucję notatek prasowych do dziennikarzy oraz firm.

CRM4Media jest dostępny w dwóch wersjach językowych: polskiej i angielskiej. Można go także zintegrować z innymi systemami, np. finansowo- księgowymi oraz z MS Office.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele