PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Bartosz Dobrzyński: telefony coraz rzadziej służą do rozmawiania
Bartosz Dobrzyński: telefony coraz rzadziej służą do rozmawiania
Formuła Smartfon Unlimited w Play z nielimitowanym internetem i darmowymi rozmowami w roamingu
Facebook w Polsce: Facebook for Every Phone liderem, w górę Wiedza bezużyteczna
Facebook w Polsce: Facebook for Every Phone liderem, w górę Wiedza bezużyteczna
Katarzyna Bujakiewicz reklamuje nową Formułę Junior Box w Play (wideo)
Katarzyna Bujakiewicz reklamuje nową Formułę Junior Box w Play (wideo)
Karina Rompa: z Netii do P4
Karina Rompa: z Netii do P4
Różczka i Małaszyński wiosennie reklamują Formułę Rodzina 4.0 w Play z Kartą Dużej Rodziny (wideo)
„Orzeźwiające doładowanie” w Play promuje Fantę i Sprite
„Orzeźwiające doładowanie” w Play promuje Fantę i Sprite
Facebook w Polsce: Facebook for Every Phone, Serce i Rozum oraz Play najpopularniejsze
Facebook w Polsce: Facebook for Every Phone, Serce i Rozum oraz Play najpopularniejsze
Grupa Eurotel z wyższymi wpływami i zyskiem dzięki współpracy z Play
Grupa Eurotel z wyższymi wpływami i zyskiem dzięki współpracy z Play
Durex z najpopularniejszą reklamą wśród polskich użytkowników YouTube’a (wideo)
Durex z najpopularniejszą reklamą wśród polskich użytkowników YouTube’a (wideo)
nju mobile w reklamie wyśmiewa Kubę Wojewódzkiego promującego Play (wideo)
nju mobile w reklamie wyśmiewa Kubę Wojewódzkiego promującego Play (wideo)
Branża chwali multicelebryckie kampanie Play: świetny serial reklamowy, Kurdej-Szatan ewenementem
Robert Sosnowski: plejada gwiazd w kampanii Play zaczęła celebrycką wojnę reklamową telekomów
Robert Sosnowski: plejada gwiazd w kampanii Play zaczęła celebrycką wojnę reklamową telekomów
II linia metra w Warszawie z internetem 4G/LTE od czterech operatorów
„Fantastyczna Trójka Mocna jak nigdy” - Inea zmienia ofertę i ruszą z kampanią
„Fantastyczna Trójka Mocna jak nigdy” - Inea zmienia ofertę i ruszą z kampanią
Facebook w Polsce: liderem Facebook for Every Phone (luty 2015)
Facebook w Polsce: liderem Facebook for Every Phone (luty 2015)
Play z 12,3 mln klientów i milionem użytkowników LTE, wpływy wzrosły o 18 proc.
Ewa Farna, Sebastian Karpiel-Bułecka i skoczkowie reklamują Stan Darmowy w Play (wideo)
Netia redukuje koszty. Spółka stawia na usługi mobilne, chmurę i centra danych
Netia redukuje koszty. Spółka stawia na usługi mobilne, chmurę i centra danych
Snickers, Bakoma, Play, smog i seksting - reklamy tygodnia (wideo)
Play wprowadza „Stan darmowy”, reklamują to Anna Mucha i Kuba Wojewódzki
Play wprowadza „Stan darmowy”, reklamują to Anna Mucha i Kuba Wojewódzki
Facebook w Polsce: Facebook for Every Phone na czele, w górę Radio Eska i Wiedza bezużyteczna
Facebook w Polsce: Facebook for Every Phone na czele, w górę Radio Eska i Wiedza bezużyteczna
Play: koniec darmowego LTE, nowe pakiety za 20 zł
Play: koniec darmowego LTE, nowe pakiety za 20 zł
Marcin Łojewski z OpusTrust: Plusowi potrzebne jest wsparcie wizerunkowe
Marcin Łojewski z OpusTrust: Plusowi potrzebne jest wsparcie wizerunkowe
Tomasz Bartnik: Plus potrzebuje gruntownej odmiany i odważnych decyzji
Jerzy Owsiak tęczowo reklamuje WOŚP z Play także w krytykującej go Telewizji Republika (wideo)
Jerzy Owsiak tęczowo reklamuje WOŚP z Play także w krytykującej go Telewizji Republika (wideo)
Noworoczne postanowienia Agnieszki Dygant reklamują Formułę Rodzina 4.0 w Play (wideo)
Skoczkowie z Kamilem Stochem reklamują „zasięg 4 sieci” w Play (wideo)
Skoczkowie z Kamilem Stochem reklamują „zasięg 4 sieci” w Play (wideo)
Orange i Polkomtel mniej na reklamy, w górę Play i T-Mobile (analiza)
Orange i Polkomtel mniej na reklamy, w górę Play i T-Mobile (analiza)
Play: 70 proc. populacji Polski w zasięgu LTE
Play: 70 proc. populacji Polski w zasięgu LTE
Muzyczne życzenia Kamila Bednarka reklamują Play Mix (wideo)
Muzyczne życzenia Kamila Bednarka reklamują Play Mix (wideo)
Play wprowadza nową ofertę Play Internet na Kartę (wideo)