Czy Klient nieregulujący własnych płatności w terminie to wciąż Klient, czy jedynie usługobiorca? Z tym dylematem codziennie przychodzi zmagać się przedsiębiorstwom, mającym problemy z utrzymaniem płynności finansowej. Z jednej strony wciąż liczą na uregulowanie płatności w niedalekiej przyszłości, odrzucając profesjonalne sposoby rozwiązania problemu, z drugiej zaś rzeczywistość jest jednoznaczna – każdy dzień oczekiwania na przelew to narastająca strata finansowa dla firmy, porównywalna nie tylko z wysokooprocentowanym kredytem, ale również ściśle związana z utratą możliwości uzyskania alternatywnych zysków, płynących na przykład z zainwestowania środków w nowy projekt lub chociażby z lokaty.
Usługa Monitoringu ma na celu dyscyplinować Kontrahentów w zakresie terminowego regulowania płatności. Celem usługi jest również optymalizacja kosztów przedsiębiorstw z tego tytułu. Polega na przypominaniu o zbliżających się terminach zapłaty poszczególnych faktur przy wykorzystywaniu wiadomości e-mail, SMS, czy też połączeń telefonicznych. Przedmiotem Windykacji na Zlecenie są z kolei pojedyncze wymagalne wierzytelności objęte fakturami VAT, których przeterminowanie jest nie większe niż 180 dni po terminie płatności danej faktury. Windykacja na Zlecenie posiada opcję wypłaty zaliczki za faktury przeterminowane zlecone do windykacji, co pozwala przedsiębiorstwom na finansowanie transakcji związanych z podstawową działalnością operacyjną.

dostarczył
infoWire.pl











