„Po prostu” Tomasza Sekielskiego zyskało widzów. Nowe odcinki jesienią

Program „Po prostu” Tomasza Sekielskiego w sezonie 2014/2015 oglądało średnio 760 tys. osób, o 170 tys. więcej niż rok wcześniej. TVP1 w czasie emisji audycji przegrała jednak z konkurencją.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

W okresie od 10 września 2014 roku do 17 czerwca 2015 roku „Po prostu” na antenie TVP1 oglądać można było w środowe wieczory (jesienią i zimą magazyn był emitowany głównie po godz. 22.00, a wiosną - o 21.25). Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl, średnia widownia audycji Tomasza Sekielskiego w sezonie 2014/2015 wyniosła 760 tys. osób. Przełożyło się to na 6,20 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 4,46 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

W analizowanym okresie największą popularnością cieszył się odcinek programu nadany 29 kwietnia br., który oglądało 1,02 mln osób.

Trzy topowe odcinki

W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. audycja zyskała 170 tys. widzów. Odcinki programu Tomasza Sekielskiego pokazywane w okresie od 3 września 2013 roku do 10 czerwca 2014 roku gromadziły 592 tys. widzów, co dawało TVP1 odpowiednio 5,26 proc. oraz 3,78 proc. udziału (zobacz te dane). Do lutego ub.r. „Po prostu” nadawane było o godz. 21.25, a potem godzinę rozpoczęcia audycji przeniesiono na ok. 23.00.

TVP1 w czasie emisji „Po prostu” przegrywała walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce zajęła TVP2, emitująca w tym czasie gł. serial „Na sygnale” i filmy fabularne, co dało jej 14,31 proc. udziału. Na drugim miejscu uplasował się Polsat (gł. filmy fabularne i „Top Chef”; 9,99 proc.), a trzecia lokata wśród tzw. „wielkiej czwórki” należała do TVN (gł. „Kto poślubi mojego syna?”, „Project Runway” i filmy; 9,89 proc.).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/na-jezykach-stracilo-widzow-ale-wroci-jesienia-do-tvn ##

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej liderem był Polsat, a dalej uplasowały się: TVN, Dwójka i Jedynka.

Konkurencja

Wpływy reklamowe przy emisji „Po prostu” w sezonie 2014/2015 wyniosły 3,85 mln zł. Dla porównania, odcinki pokazywane w analogicznym okresie rok wcześniej przyniosły z reklam 6,09 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Tomasz Sekielski informuje, że „Po prostu” wróci na antenę po wakacjach. Podpisał on już umowę z TVP na realizację programu do czerwca 2016 roku.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?