Podsumowanie roku jubileuszowego bankowości detalicznej Kredyt Banku

Kredyt Bank w ciągu ostatnich 12 miesięcy zanotował wzrost sprzedaży kredytów hipotecznych o ponad 80%. Dynamika sprzedaży produktów inwestycyjnych wyniosła 157%. Bank wprowadził zmiany w ofercie kont osobistych, uprościł procedury i procesy.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Według prognoz, KB sprzeda w 2010 roku kredyty mieszkaniowe na kwotę 2,45 mld zł, wobec 1,35 mld zł w roku ubiegłym.

- Wzrost sprzedaży kredytów o 81% w ciągu roku, to dobry wynik dla naszego sztandarowego produktu. Znaczący wpływ na ten rezultat miała kampania marketingowa przeprowadzona wiosną. W jej trakcie  promowana była także nowa oferta ubezpieczeń powiązanych z kredytami hipotecznymi: na życie oraz od utraty pracy. Od maja do lipca nasz udział w miesięcznej sprzedaży na rynku osiągnął poziom nawet 9-10% – powiedział Gert Rammeloo, Wiceprezes Zarządu Banku.

Bank przeprowadził cztery sezonowe akcje promocyjne wspierające kredyt gotówkowy, którego sprzedaż do końca roku powinna wynieść 840 mln zł. 45% sprzedanych kredytów gotówkowych to kredyty z ubezpieczeniem na życie. W październiku rozszerzono ofertę o ubezpieczenia majątkowe, assistance medyczny i ubezpieczenie od utraty pracy.

Od początku roku depozyty klientów indywidualnych w banku wzrosły o ponad 1,2 mld zł zaś sprzedaż produktów inwestycyjnych przekroczyła kwotę 2,5 mld zł brutto. Wzrost depozytów jest rezultatem atrakcyjnej oferty Kont Oszczędnościowych w PLN  - ich liczba wzrosła w bieżącym roku o ponad 111 tys. sztuk. W trakcie wiosennej kampanii depozytowej, która promowała lokatę progresywną sprzedaż osiągnęła 1 069 mln zł.

- Jesienią przeprowadziliśmy drugą kampanię depozytową, która była jednocześnie kontynuacją akcji wspierających okrągły jubileusz, jaki obchodził w tym roku Kredyt Bank. Szacujemy, że ta promocja Konta Oszczędnościowego wpłynie na zwiększenie naszej bazy depozytowej o około 600 mln zł – uważa Tomasz Molenda, Dyrektor Departamentu Bankowości Detalicznej Kredyt Banku.

W listopadzie Bank wprowadził profilowane konta osobiste dla klientów indywidualnych, które dają możliwość skorzystania z kilkunastu produktów i usług w ramach jednej ceny. Profile zostały stworzone we współpracy z klientami i są dopasowane do ich rzeczywistych potrzeb i wymagań. Ponadto Bank wprowadził jedną umowę ramową, zamiast dotychczasowych kilku. Nowy proces otwarcia konta trwa tylko 10 minut. Wraz ze zmianą wzoru umowy ramowej uproszczono i skrócono proces dostarczania karty i PIN- u. Klient otrzymuje PIN do karty sms-em.

W 2010 roku Bank zaoferował klientom 15 subskrypcji funduszy zamkniętych KBC TFI, 6 programów inwestycyjnych TUnŻ WARTA oraz 11 lokat strukturyzowanych opartych o kurs EUR/PLN. Dzięki udanym subskrypcjom Kredyt Bank umacnia swoją pozycję lidera w oferowaniu produktów z ochroną kapitału.

 - 5 z 7 lokat strukturyzowanych zaoferowanych naszym klientom w tym roku osiągnęło zysk powyżej 8%, a udział Kredyt Banku w rynku osiągnął 23%. To dobry wynik i potwierdzenie zarówno dla naszych klientów jak i dla nas, że nasza oferta może śmiało konkurować z największymi graczami. -  powiedział T. Molenda.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów