Dane Kantar Media przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl pokazują, że w październiku cennikowe wpływy reklamowe „Twojego Stylu” (Wydawnictwo Bauer) były o 21,4 proc. wyższe niż rok wcześniej, a „Forbesa” (Ringier Axel Springer Polska) - o 21,3 proc. Zarabiający najwięcej z reklam „Wprost” (AWR Wprost) zanotował wzrost tych przychodów wynoszący 9,8 proc. Dla „Vivy!” (Edipresse Polska) ten wzrost wyniósł 14,2 proc., dla „Gali” (G+J Polska) - 12,8 proc., a dla Claudii (też G+J Polska) - 11,9 proc.
Za to „Tele Program” cennikowo zarobił na reklamach aż o 71 proc. więcej niż rok wcześniej. Przy czym tytuł ten nie ukazuje się samodzielnie, tylko jest dodawany do prawie 20 dzienników regionalnych i ok. 70 tygodników lokalnych.

Z drugiej strony cennikowe wpływy reklamowe „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) spadły w skali roku o 15,2 proc., a „Polityki” (Polityka Spółdzielnia Pracy) - o 15,9 proc. Natomiast „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) zarobił z reklam 7,6 proc. mniej niż rok wcześniej.











