Polska - Nic się nie stało!

Mistrzostwa Europy w piłce nożnej coraz bliżej. Wraz z nadochodzącym wydarzeniem sportowym marka odzieżowa PATROL przygotowała limitowaną serię t-shirtów DLA KIBICA. Trzeba być przygotowanym na każdą sytuację. Wśród propozycji wariant patriotyczny, neutralny i …. Dla fanów footbolu marka dodatkowo zorganizowała konkurs na facebooku.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Wraz z nadchodzącym wydarzeniem sportowym – EURO 2012 i udziale polskiej reprezentacji, marka odzieżowa PATROL przygotowała limitowaną serię t-shirtów DLA KIBICA. Ponieważ jako Kibic trzeba być przygotowanym na każdą sytuację, fani piłki nożnej mają do wyboru t-shirt w wersji patriotycznej: z napisem POLSKA, neutralnej: z motywem piłki nożnej i logo PATROL oraz w wersji kontrowersyjnej z napisem POLSKA – nic się nie stało!, w przypadku spełnienia się najczarniejszego scenariusza …

Pilka nożna wywołuje wielkie emocje. W ramach akcji promocyjnej wspierającej sprzedaż t-shirtów PATROL zorganizował konkurs dla fanów. Moc jest w Kibicach! Marka zaponowała fanom, by pokazali, jak kibicują Biało – Czerwonym poprzez dodanie zdjęć na tablicy/profilu marki.

Kibicowanie to spotkania, w gronie rodziny, przyjaciół i znajomych. Pokazujemy duże emocje, do których PATROL zaprasza z przymrużeniem oka.

T-shirty można nabyć w sieci parterskich sklepów marki PATROL.

www.patrol.com.pl

www.facebook.com/patroljeans

Więcej informacji udziela:

Monika Kmera

Menedżer / Dział Marketingu

tel.: 32 604 56 48; fax: 32 604 56 41

e-mail: m.kmera@fortress.pl

Dodatkowe informacja o marce Patrol:

PATROL COLLECTION denim adventure – a trip to the jeans’ world

Dodatkowe informacja o marce Patrol:

PATROL COLLECTION denim adventure – a trip to the jeans’ world

Marka PATROL jest połączeniem stylu casual z najnowszymi trendami „city fashion” & ”street collection”.

Główną grupą asortymentową marki Patrol jest linia jeansowa. Dla odzieży męskiej: linia comfort & standard, a damskiej: classic & fashion.

Kolekcja nawiązuje do najnowszych tendencji z zachowaniem klasycznej formy i kroju.

PATROL to miejski dynamiczny styl, pozwalający na swobodne wyrażenie siebie. Marka proponuje połączenie wypracowanych przez lata fasonów z niepowtarzalną jakością materia łów użytych do produkcji jeansów, będących flagowym produktem marki.

Kolekcja odzieży poza jeansem, obejmuje również: t-shirty, koszule, bluzki, sukienki, bluzy, swetry oraz dopełniające ubiór akcesoria. Prezentowana jest w dwóch odsłonach, na sezon: spring / sum¬mer oraz autumn / winter.

Atrybuty marki PATROL to miejskość, tradycja, odpowiedzialność - traktowana jako wysoka jakość produktu.

Kolekcje odzieży marki PATROL dostępne są w sieci partnerskich sklepów na terenie kraju.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online