Polymus najlepszy w walce o Luksusową

Agencja reklamowa Polymus zwyciężyła w przetargu firmy V&S na przygotowanie i obsługę rocznego programu działań BTL dla marki Luksusowa.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Planowane działania przewidziane są na przyszły rok, ale już w listopadzie rozpoczął się etap ich szczegółowego opracowania.

Program przewiduje wykorzystanie HoReCa, a także innych kanałów sprzedaży. Celem działań BTL-owych jest wzrost sprzedaży, ożywienie marki w świadomości konsumenta oraz budowanie wizerunku opartego na wysokiej jakości i sile tradycji.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji