PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Grzegorz Szczepański i Piotr Czarnowski apelują o jednolity kodeks etyczny w branży public relations
Effie Awards 2019: zgłoszenia do 17 czerwca, nowa kategoria dla kampanii skupionych na PR
Effie Awards 2019: zgłoszenia do 17 czerwca, nowa kategoria dla kampanii skupionych na PR
XIX edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations już 25 kwietnia
Rada Etyki PR zaniepokojona zacieraniem różnic między public relations a innymi obszarami komunikacji marketingowej
Face it zrzeszona w sieci agencji Unified Strategies Public Relations Network
Face it zrzeszona w sieci agencji Unified Strategies Public Relations Network
Cyfrowe oblicze PR tematem przewodnim Kongresu Profesjonalistów Public Relations 2019
Cyfrowe oblicze PR tematem przewodnim Kongresu Profesjonalistów Public Relations 2019
Instytut Adama Mickiewicza szuka agencji do obsługi biura prasowego
Szefowa komunikacji i promocji NBP zarabia 49,6 tys. zł miesięcznie. „Takich wynagrodzeń nie ma nawet wśród prezesów agencji PR”
Przedsiębiorstwo Państwowe „Porty Lotnicze” szuka agencji PR do rocznej współpracy
Miłosz Horodyski: z Alior Banku do Grupy Lotos
Miłosz Horodyski: z Alior Banku do Grupy Lotos
mBank prowadzi przetarg na obsługę PR
mBank prowadzi przetarg na obsługę PR
Byli politycy zajmujący się public relations to nie zawodowcy, a jedynie „załatwiacze” i „door-openerzy”
Schulz brand friendly łączy działy new business i PR, na czele Michał Cieciak
Schulz brand friendly łączy działy new business i PR, na czele Michał Cieciak
Sebastian Hejnowski: pogodziłem się, że PR-owcy będą mieli taki wizerunek jak prawnicy
Sebastian Hejnowski: pogodziłem się, że PR-owcy będą mieli taki wizerunek jak prawnicy
Paulina Smaszcz-Kurzajewska nie jest już rzecznikiem prasowym nc+
91 nominacji do Złotych Spinaczy 2018. Najwięcej dla Big Picture i MSL [lista]
91 nominacji do Złotych Spinaczy 2018. Najwięcej dla Big Picture i MSL [lista]
W ciągu 6 miesięcy rząd wydał na PR ponad milion złotych, 611 tys. na wizerunek w internecie
W ciągu 6 miesięcy rząd wydał na PR ponad milion złotych, 611 tys. na wizerunek w internecie
"Dialog jest absolutną podstawą PR i polityki" - jak odbudować wizerunek po kryzysie na linii Polska-Izrael
Poziom kształcenia kadr największą bolączką branży PR w Polsce
Poziom kształcenia kadr największą bolączką branży PR w Polsce
Katarzyna Buszkowska: Weryfikacja informacji i faktów jest koniecznością
Katarzyna Buszkowska: Weryfikacja informacji i faktów jest koniecznością
Pensje w branży PR -  22 tys. złotych miesięcznie dla prezesa, 12 tys. dla eksperta i 2,5 tys. dla asystenta
Pensje w branży PR - 22 tys. złotych miesięcznie dla prezesa, 12 tys. dla eksperta i 2,5 tys. dla asystenta
Były dziennikarz telewizji Polsat Maciej Stroiński założył agencję PR Brainpower
Były dziennikarz telewizji Polsat Maciej Stroiński założył agencję PR Brainpower
W większości dużych firm działy marketingu i PR zaangażowane w procesy sprzedażowe, ważniejsza komunikacja wewnętrzna niż media relations
W większości dużych firm działy marketingu i PR zaangażowane w procesy sprzedażowe, ważniejsza komunikacja wewnętrzna niż media relations
87 nominacji do Złotych Spinaczy 2017. Po raz pierwszy zostanie przyznany Tytanowy Spinacz
87 nominacji do Złotych Spinaczy 2017. Po raz pierwszy zostanie przyznany Tytanowy Spinacz
Best Brands PR prowadzi komunikację Apis Natural Cosmetics
Best Brands PR prowadzi komunikację Apis Natural Cosmetics
Havas PR wygrywa przetarg na obsługę marki Semilac
Havas PR wygrywa przetarg na obsługę marki Semilac
PR w obliczu nowych wyzwań. Oto trendy, które zdominują komunikację w najbliższych latach
PR w obliczu nowych wyzwań. Oto trendy, które zdominują komunikację w najbliższych latach
Połowa polskich startupów prowadzi systematyczne działania PR, głównie w internecie (raport)
Edelman, Weber Shandwick i FleishmanHillard największymi agencjami PR na świecie (Top 10)
Rząd atakowany przez specjalistów od czarnego PR? „Obecna władza jest tak dobra w niszczeniu własnego wizerunku i reputacji”
Przyszłością branży PR jest budowanie długoterminowej reputacji firmy
Wprowadzenie składki audiowizualnej konieczne, ale utrzymanie reklam w TVP i PR może zachwiać rynkiem (opinie)
Wprowadzenie składki audiowizualnej konieczne, ale utrzymanie reklam w TVP i PR może zachwiać rynkiem (opinie)