Pragmatycznie.pl reklamuje Pragma Inkaso

W prasie i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa firmy Pragma Inkaso zajmującej się zarządzaniem wierzytelnościami B2B. Akcję - której głównym elementem jest serwis Pragmatycznie.pl - Pragma Inkaso przygotowała wspólnie z agencją Station 75.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania Pragma Inkaso ma na celu wzmocnienie pozytywnego wizerunku tej firmy jako dostawcy elastycznych rozwiązań dla małych i średnich przedsiębiorstw w zakresie poprawy płynności finansowej. - Odpowiadamy w ten sposób na zapytania naszych obecnych i potencjalnych klientów, którym zależało na uproszczeniu ofert dotyczących zarządzania należnościami, ich większej dostępności dla sektora MSP oraz dostosowaniu zasad współpracy do możliwości tych przedsiębiorców - opisuje Danuta Czapeczko, dyrektor marketingu Pragma Inkaso.

grafika

Kampania oprócz reklam w internecie (kluczowe serwisy biznesowe) i prasie (dzienniki, czasopisma biznesowe, magazyny branżowe) obejmuje serwis Pragmatycznie.pl. Znajdują się w nim różnego rodzaju informacje z zakresu zarządzania wierzytelnościami, m.in. windykacji i faktoringu.

grafika

Stronę Pragmatycznie.pl i reklamy na potrzeby kampanii - zaplanowanej do połowy przyszłego roku - przygotowała agencja 75, która stworzyła też identyfikację wizualną Pragma Inkaso. Natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dział marketingu tej firmy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji